Jeszcze raz Was prosze o pomoc- kiszona glowka kapusty???

1. Data: 2003-12-21 11:02:01

Temat: Jeszcze raz Was prosze o pomoc- kiszona glowka kapusty???
Od: "USER" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim.
Mam pytanie i jednoczesnie potrzebuje wskazowek na temat tej kapusty.
W jaki sposob sie to robi. Czy mozna cala glowke czy oberwane z niej liscie?
Poza tym prosilbym o podanie calej procedury tego kiszenia (i jak dlugo -
minimalnie trzeba kisic aby moc wykorzystac te liscie) bo bede to robil to
pierwszy raz.

Dziekuje z gory za pomoc
i pozdrawiam

1. Data: 2003-12-21 11:17:56

Od: "Marek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dziekuje z gory za pomoc
> i pozdrawiam
> Sztuka się uda jesli kisisz większą ilość kapusty szatkowanej.Główkę z
dokładnie wyciętym głąbem włóż do beczki tak aby ze wszystkich stron była
otoczona szatkowaną. Nadaje się do użytku gdzieś po miesiącu.Udanego kiszenia.

1. Data: 2003-12-21 11:25:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moja Babcia jak kisiła kapustę w beczce wrzycała do niej również całą główkę
kapusty i jabłka (szara reneta).
> Tyle wiem. Myślę, ze samą główke nie można ukisić.

Kochani Kucharze poszukuję....
czy jest w Krakowie sklep HIPERNOWA ?
Cwibak-pilnie potrzebny przepis!!
Kabanosy
[sledzie] sok z cytryny zamiast octu - proporcje?