Kabanosy

1. Data: 2003-12-21 06:21:36

Temat: Kabanosy
Od: "Michal Janik" <g...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuje pomocy, i mam nadzieje, ze wsrod tylu specjalistow znajdzie sie
ktos kto mi jej udzieli 8)
Wygooglowalem co sie dalo, ale nie udalo mi sie znalezc nic o pochodzeniu
kabanosow (oprocz tego ze sa z konia zrobione). A sprawa jest powazna, bo
pewien bezczelny Japonczyk twierdzi, ze kabanosy sa z Wegier. A przeciez to
nie moze byc prawda! Oni maja juz swoj gulasz, wiec niech nam chociaz te
kabanosy zostana...

Pomocy!

M. Janik

1. Data: 2003-12-22 09:21:45

Temat: Re: Kabanosy
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprawa jest powazna, bo
> pewien bezczelny Japonczyk twierdzi, ze kabanosy sa z Wegier. A przeciez
> nie moze byc prawda! Oni maja juz swoj gulasz, wiec niech nam chociaz te
> kabanosy zostana...
Kabanosy polskie? Skad ten pomysl? Oczywiscie, ze sa z Wegier! A co
do koniny, to na szczescie juz najczesciej jest zastepowana czym innym.

pozdrawiam
ZG

[sledzie] sok z cytryny zamiast octu - proporcje?
Zakwas do chleba
taki sobie śledzik
panini??
chlebek fiony