Kodowanie

1. Data: 2015-01-27 09:33:20

Temat: Kodowanie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno już prawie wszycy jechali Unikodem, a teraz znowu wraca cholerne
środkowoeuropejskie ISO-8859-2. Po jaką cholerę? żeby trzeba było przełączać
ręcznie na czytniku, bo inaczej widać krzaczki? OCB?

--
????
???

2. Data: 2015-01-27 19:34:33

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo ujebali się na to chińskie kodowanie jak jakieś pojeby, mnie dziwiło że nigdzie
nie krzacze tylko tutaj, ale jak się okazało tylko tutaj im kurwa pierdolło po
Chińsku krzaczyć.

3. Data: 2015-01-27 20:11:48

Temat: Re: Kodowanie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja wrote:

> Bo ujebali się na to chińskie kodowanie jak jakieś pojeby, mnie dziwiło że
> nigdzie nie krzacze tylko tutaj, ale jak się okazało tylko tutaj im kurwa
> pierdolło po Chińsku krzaczyć.

Ale używasz ISO-8859-2 i uważam to kodowanie za przestarzałe, a to gdyż
można nim tylko po polsku i bez obcych znaczków (daszki, umlauty, cyrylica)
w cytatach. UTF-8 jest kodowaniem międzynarodowym, które pasuje tak do
polskiego, jak i do każdego innego języka. Można mieszać języki, wklejać
cytaty obce z w/w daszkami, umlautami, bukwami etc. Jeżeli o mnie chodzi
używam właśnie UTF-8 m.in. po to coby mieć sygnaturkę po rusku, ale także w
tym celu by kiedy przełączę się na usenet jakiejkolwiek innej hierarchii
narodowej, też łatwo czytać i pisać w ich języku bez dodatkowej adiustacji.
Twój standard jest specyficznie regionalny, mój jest międzynarodowy, nie
rozumiem więc dlaczego znowu przełączają się na ISO-8859-2.

--
????
???

Ofiary zabobonu
Jedźmy do Kokomo!
Do czego doprowadzono kobiety w Polsce.
Chirek obejrzales?
A może katolicy powinni czytać biblie, polecam.