Ofiary zabobonu

1. Data: 2015-01-27 08:26:54

Temat: Ofiary zabobonu
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ofiary_zabobonu_(powi
e%C5%9B%C4%87)

Tak się zastanawiam na jakim wy jesteście poziomie, że dajecie się wciągać na
poważnie, w dyskusje ze skurwielem któremu na tyle zabobon pasuje, bo można za pomocą
zabobonu krzywdzić innych.

2. Data: 2015-01-27 17:09:10

Temat: Re: Ofiary zabobonu
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 08:26, Rewolucja pisze:
> [...]
poważnie, w dyskusje ze skurwielem któremu na tyle zabobon pasuje, bo można za pomocą

https://marucha.wordpress.com/2014/03/06/zwiazek-szc
zepien-z-autyzmem-udowodniony/

3. Data: 2015-01-27 19:32:04

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Ten link ze szczepieniami i autyzmem jest dawno podważony jako brednie.

4. Data: 2015-01-27 19:36:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 19:32, Rewolucja pisze:
> Zdumiony
> Ten link ze szczepieniami i autyzmem jest dawno podważony jako brednie.

No właśnie - brednie, dlatego wrzuciłem do tego wątku jako przykład zabobonu

5. Data: 2015-01-27 19:49:37

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
A widzisz dla Ikselci to czysta prawda i mamy coraz więcej oszołomów co w imie
zabobonów nie szczepią i powrót epidemii, jak teraz epidemia ospy wietrznej wróciła z
braku szczepień w polsce i na całym świecie wracają epidemie z braku szczepień bo
religianci świat zabobonu znowu wprowadzli.

Jedźmy do Kokomo!
Do czego doprowadzono kobiety w Polsce.
Chirek obejrzales?
A może katolicy powinni czytać biblie, polecam.
Medjugorie