Kolacja dla obcokrajowców

1. Data: 2005-04-07 09:05:16

Temat: Re: Kolacja dla obcokrajowców
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d32sra$ohf$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Tyle to i ja wiem, jednak to nie jest właściwa odpowiedź na moje
> pytanie.

A. źle odczytałem Twoje pytanie. Wędzenie jest to metoda konserwacji i
aromatyzacji. ;-)

Władysław

1. Data: 2005-04-07 09:10:43

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> A. źle odczytałem Twoje pytanie. Wędzenie jest to metoda konserwacji i
> aromatyzacji. ;-)

Hmmmm, pomogę ci, współczesne wędzenie "na zimno"
http://grupa.gastrona.pl/art/article_2703.php
nie jest tym czym było kiedyś.
:-O
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-07 09:18:11

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d32tob$1mk$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
>
> Hmmmm, pomogę ci, współczesne wędzenie "na zimno"
> http://grupa.gastrona.pl/art/article_2703.php
> nie jest tym czym było kiedyś.

Po prostu nazywają tam "wędzeniem" na zimno to, co zwykle nazywa się
wędzeniem na ciepło. Ale to i tak nie zmienia faktu, że podczas wędzenia
na zimno (czy nawet na ciepło) produktu się nie gotuje i pozostaje on
surowy.

Władysław

1. Data: 2005-04-07 10:19:49

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wędzenia
> na zimno (czy nawet na ciepło) produktu się nie gotuje i pozostaje on

Jasne, surowość w kuchni jest czymś innym niż w ogóle lub w sensie
technicznym.
Brak nam słów jak widać:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59637
na określenie produktu uwędzonego na zimno ale nie gotowanego.
Są jakieś propozycje?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-07 10:42:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d331q3$76c$1@nemesis.news.tpi.pl>,
> [...]

> Brak nam słów jak widać:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59637
> na określenie produktu uwędzonego na zimno ale nie gotowanego.

Produkt wędzony, surowy? (Masz tu aż trzy słowa. Jak widać słów nam nie
brakuje. ;-) )

Władysław

1. Data: 2005-04-07 10:58:15

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>

> Produkt wędzony, surowy? (Masz tu aż trzy słowa. Jak widać słów nam
nie
> brakuje. ;-) )

Właściwych słów :-) lub stosownych określeń.
A inni mają? Bo jakoś nie kojarzę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Proszę polećcie szybkowar