Kolacja na cieplo-Krakow

1. Data: 2004-05-26 20:40:51

Temat: Kolacja na cieplo-Krakow
Od: "Łukasz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Moze to NTG ale na pl.regionalne.krakow nikt nie raczy mi odpisac.Jaka
knajpke w cetrum Krakowa(rynek i okolice) polecilibyscie mi na dobra i
romantyczna kolacyjke?Fundusze to ok 100pln na 2 osoby.Z gory dziekuje za
pomoc:)

1. Data: 2004-05-26 20:47:47

Temat: Re: Kolacja na cieplo-Krakow
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c92vdj$mp6$1@inews.gazeta.pl> Łukasz wrote:
> [...]
> knajpke w cetrum Krakowa(rynek i okolice) polecilibyscie mi na dobra i
> romantyczna kolacyjke?Fundusze to ok 100pln na 2 osoby.

Boję się, że za 100 zł, to można mieć albo dobrą, albo romantyczną, albo
i to i to, ale na jedną osobę. ;-)

Władysław

który niestety w Krakowie dawno nie był, a podobno się tam dużo zmieniło. :-(

--
Da steh ich nun, ich armer Tor!
Und bin so klug als wie zuvor

1. Data: 2004-05-26 20:56:38

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz napisał:

> [...]
> knajpke w cetrum Krakowa(rynek i okolice) polecilibyscie mi na dobra i
> romantyczna kolacyjke?Fundusze to ok 100pln na 2 osoby.Z gory dziekuje za

Lubię PiecArt przy Szewskiej, często jazz na żywo, smaczne jedzenie. Nie
wiem, jak kształtuje się cenowo kolacja na dwoje, zwykle baluje nas tam
więcej, wczesniej rezerwujemy salkę i zamawiamy jedzenie, mają dobre
mięsa, ryby, szpinak, sałatki :) Nie jest to jakieś super wytworne
miejsce, ale z fajnym klimatem, tu znajdziesz więcej informacji:
http://www.clubber.pl/page.php?p=venue&venue=420
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-05-26 21:19:23

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Boję się, że za 100 zł, to można mieć albo dobrą, albo romantyczną, albo
> i to i to, ale na jedną osobę. ;-)

Oj, nie przesadzaj, Władysławie! Myśmy nie tak dawno byli z mężem "U
Hawełka" i mocno walczyliśmy z żarełkiem za trochę ponad 100zł za 2 osoby.
Pewnie, że można wydać znacznie więcej na jedną osobę w "Cherubino", czy
"Balzacu", ale całkiem też nieźle można zjeść i o wiele taniej chociażby w
"meksykańskich" restauracyjkach (na ul. Poselskiej o ile dobrze pamiętam).
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-27 04:42:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c931pt$9uu$1@nemesis.news.tpi.pl> Medea wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

Wiesz, to miał by dowcip. :-(

--
c'est la faute ? Voltaire
Gavroche

1. Data: 2004-05-27 05:45:42

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Poselskiej...

Zupa chili....

Dawno mnie tam nie było....

--

Robert Rosłoń
2RUI & NTJ

1. Data: 2004-05-27 06:31:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c93vcr$jtp$1@nemesis.news.tpi.pl> Robert Rosłoń wrote:
> Na Poselskiej...
>
> Zupa chili....

Chili podobno ma działanie afrodyzjaku, ale czy to romantyczne? ;-)

Władysław

--
monet annus et almum quae rapit hora diem
Horatius

1. Data: 2004-05-27 06:44:56

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piwnicach jest romantycznie...

A zupa chili... teraz mi się przypomina... romantycznie i oooostro ;-)

--

Robert Rosłoń
2RUI & NTJ

1. Data: 2004-05-27 10:10:12

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz" <z...@w...pl> a écrit dans le message news:
c92vdj$mp6$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> knajpke w cetrum Krakowa(rynek i okolice) polecilibyscie mi na dobra i
> romantyczna kolacyjke?Fundusze to ok 100pln na 2 osoby.Z gory dziekuje

a ja polecam Orient Ekspres na Stolarskiej ,bardzo ladne i dopieszczone
wnetrze sprzyjajace romantycznym spotkaniom. Odwiedzam to miejsce zawsze
gdy jestem w Krakowie. Ostatnio jadlam tam mule w sosie roquefort -
naprawde dobre. I menu i wnetrze mozesz obejrzec sobie na ich stronie
www.orient-ekspres.krakow.pl . Jak nie bedziecie szalec to w 100 PLN
zmiescicie sie.

pzdr
fela

1. Data: 2004-05-27 11:23:45

Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> knajpke w cetrum Krakowa(rynek i okolice) polecilibyscie mi na dobra i
> romantyczna kolacyjke?Fundusze to ok 100pln na 2 osoby.Z gory dziekuje za

Ja proponuję Ci Nostalgię na Karmelickiej- bardzo romantycznie :))

Obiad chwalę
kapusta do schabowego
glutaminian sodu
pokrywka do żaroodpornego naczynia