Kolejny rekord WOŚP!

11. Data: 2019-01-20 18:51:25

Temat: Re: Kolejny rekord WOŚP!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 12:20, Silvio Balconetti wrote:

> A co nowego w NBP i KNF? Wszystko wyjasnione, nie ma sprawy, wodzianki
> sa kompetentne i ledwo co wiaza koniec z koncem? :-)

Podobno, wacików, 'se' nakupiły?

12. Data: 2019-01-20 20:18:34

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.01.19 um 18:51 schrieb Ilona:

> Podobno, wacików, 'se' nakupiły?

To do makijazu czy krwawien, bo sam nie uzywam?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

Jak dwa razy obrabować Polaków?
?LOL
Oblesne levactwo atakuje!