Kolory oczu dziewczyn <8>

1. Data: 2005-11-30 18:17:14

Temat: Kolory oczu dziewczyn <8>
Od: "Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno są na świecie takie dziewuszyska co to podbiegają i
zaglądają chłopakom w oczy (ale to chyba w jakichś innych
zakamarkach czasu)...

Prawienie komplementów dziewczynom, jak ktoś mógłby powiedzieć,
to problem, ze swej natury optyczny.

Zainteresujmy się tą tematyką:

1) bursztynowe - dziewczynie o oczach bursztynowych możemy
powiedzieć, Twoje oczy Mirka są jak dwa światła zaklęte
w bryłkach bursztynu, Twoje oczy to głęboka toń jak
w szklance herbaty albo w kieliszku miodu, jesteś miodową
panienką, Kocham Cię, mógłbym śpiewać i tańczyć

2) brązowe - Twoje oczy moja kochana poważna, albo figlarna,
dziewczyno przypominają mi palone owoce krzewu kawowego
albo odcień upierzenia ptaka orzechówki, klękam przed Tobą
Izo

3) zielone - Twoje oczy Krystyno są jak świecące oczy magicznego
kota, Twoje oczy są jak odblask i zapowiedź sadzawki ze
świata bajek, w której mieszkają wodnicy i rusałki;
będę dla Ciebie rycerzem w jasnej zbroi

4) niebieskie - Twoje oczy są jak zroszone bratki Elżbieto,
jesteś jak włoska królowa, Twoje oczy są jak bliźniacze
planety widziane z perspektywy kosmonauty; przyjmij,
oto mój dar dla Ciebie

5) szare - Twoje oczy Aniu są szare jak bezcenne futra
północnokanadyjskich zwierzów (i pasują do Twoich
czerwonych włosów); istniejesz dla mnie a ja istnieję
dla Ciebie

6) czarne - Twoje oczy moja mała Jadwigo są czarne jak
czarne jagody i domagają się w wyobraźni oprawy mglistego
srebra, białych smoków i brzęczącej muzyki, jesteś
moją Polską

7) pomarańczowe - dziewczyna o pomarańczowych oczach występuje
w piosence Red Hot Chili Peppers, cytat "orangeeye girl
with a wet umbrella", "pomarańczowooka dziewczyna z mokrą
parasolką" ale to chyba jakaś fikcja...

(Obawiam się, że pożegnałem się w tym tekscie z logiką,
bo przecież pomarańczowe możnaby zaliczyć do bursztynowych,
ale pal sześć logikę, przecież mówimy o oczach dziewuszysk,
o oczach DZIW.)