Komfort mieszkania, a odległość od drogi ekspresowej...

1. Data: 2008-02-04 22:09:30

Temat: Komfort mieszkania, a odległość od drogi ekspresowej...
Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy 1.2 km od planowanej drogi ekspresowej, to wystarczająco dużo, żeby
panującej na niej ruch nie dokuczał?
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Pozdrawiam.

2. Data: 2008-02-04 22:18:33

Od: caldeiro <c...@w...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

Simon_di_Gaddo napisał/a:

> Czy 1.2 km od planowanej drogi ekspresowej, to wystarczająco dużo, żeby
> panującej na niej ruch nie dokuczał?
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Domu czy mieszkania? Jeżeli mieszkania to na jakiej wysokości? Jakie
jest ukształtowanie terenu? Czy pomiędzy domem/mieszkaniem a planowaną
drogą są jakieś budynki, lasy, inna roślinność, pola?

--
caldeiro

3. Data: 2008-02-04 22:26:20

Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

caldeiro pisze:
> Domu czy mieszkania? Jeżeli mieszkania to na jakiej wysokości? Jakie
> jest ukształtowanie terenu? Czy pomiędzy domem/mieszkaniem a planowaną
> drogą są jakieś budynki, lasy, inna roślinność, pola?

Mieszkanie - drugie piętro, poddasze.
Teren płaski.
Między mieszkaniem, a planowaną drogą inne domki maksymalnie 2 kondygnacje.

4. Data: 2008-02-04 22:28:08

Od: "rv" <r...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam 300m od drogi na której ruch
to jakies 60 tys aut/ dobe.
(dojazd do autostrady A4)
przy otwartych oknach szum,
przy zamnietych (nowe okna) spie jak trup

5. Data: 2008-02-05 00:05:46

Od: caldeiro <c...@w...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

Simon_di_Gaddo napisał/a:

> Mieszkanie - drugie piętro, poddasze.
> Teren płaski.
> Między mieszkaniem, a planowaną drogą inne domki maksymalnie 2 kondygnacje.

Przy takiej odległości i barierach dźwiękowych w postaci iluśtam
szeregów budynków - nie masz czego się obawiać.
Piszę to jako mieszkaniec trzeciego rzędu budynków od jednej z
warszawskich tras ekspresowych.

--
caldeiro

6. Data: 2008-02-05 07:25:41

Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

caldeiro pisze:
> Przy takiej odległości i barierach dźwiękowych w postaci iluśtam
> szeregów budynków - nie masz czego się obawiać.
> Piszę to jako mieszkaniec trzeciego rzędu budynków od jednej z
> warszawskich tras ekspresowych.

Dzięki, mam nadzieje, że im się plany nie zmienią ;) Chodzi o S14
przechodzącą przez Łódź, która ma być budowana "niewiadomokiedy" ;)

7. Data: 2008-02-05 07:26:10

Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rv pisze:
> mieszkam 300m od drogi na której ruch
> to jakies 60 tys aut/ dobe.
> (dojazd do autostrady A4)
> przy otwartych oknach szum,
> przy zamnietych (nowe okna) spie jak trup

Dzięki, uspokoiłeś mnie :)

Plexi
lcd
Panele a deska barlinecka