Plexi

1. Data: 2008-02-04 21:21:01

Temat: Plexi
Od: Martinez <m...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio remotowałem kuchnię i zastanawiam jakiego materiału użyć
pomiędzy szafkami kuchennymi nad płytą kuchenną w celu ochrony ściany.
Kafelki odpadły na samym początku i teraz staram się wybrać między
plexi a szkłem, ale nie wiem jak zachowa się plexi pochlapana np
gorącym tłuszczem z patelni tzn czy nie zacznie się topić lub
matowieć.
Może ktoś z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenia z tym
materiałem w kuchni ??
A może macie jakieś inne ciekawe pomysły ?

Pozdrawiam
MZ

2. Data: 2008-02-05 00:30:07

Temat: Re: Plexi
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martinez" <m...@s...net.pl> napisał w
wiadomości
h.googlegroups.com...

> teraz staram się wybrać między
> plexi a szkłem,

Z plexi zrezygnuj od razu, zmatowieje nawet nie od gorącego
tłuszczu, ale choćby od przecierania szmatką. Z takich materiałów
w grę może wchodzić jeszcze poliwęglan, ale od plexi będzie
niewiele lepszy, zwłaszcza w kontakcie z gorącym. Tak więc
zostaje tylko szkło.
Ale... z ciekawości spytam: jaki efekt chcesz uzyskać? Co za tym
szkłem będzie?

J.

3. Data: 2008-02-05 13:01:19

Od: Martinez <m...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 01:30, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> zostaje tylko szkło.
> Ale... z ciekawości spytam: jaki efekt chcesz uzyskać? Co za tym

Chciałem jakąś "klimatyczną" wyklejanke zrobić na tej szybie.
Zobaczymy jak to wyjdzie.
M.

4. Data: 2008-02-06 13:00:25

Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

także sie zastanawiam co wybrać...
kafelki sa juz dość powszechne ale wybór największy...

pleksi i odmiana mi sie akurat nie podoba

zastanawiałem sie nad drewnem - wymagałoby to najwiecej staranności ale za
to efekt może byc ciekawy

pozdr
gregor

lcd
Panele a deska barlinecka
Dynaminczne glowice grzejnika.
mocowanie umywalki
lodowka: zamrazalnik dziala, chlodziarka nie :(