Kompleksowe badania w Krakowie

1. Data: 2010-07-01 22:12:28

Temat: Kompleksowe badania w Krakowie
Od: "Chlorek potasu" <3...@3...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałbym sobie wykonać "przegląd generalny" czyli badania, które pozwolą
zdiagnozować w porę niebezpieczne choroby (rak). Jestem palaczem więc pewnie
znajduję się w grupie zagrożonej, a ponieważ od roku odczuwam duszności,
dziwne "ciśnienie" w głowie to postanowiłem zabrać sie za zdrowie. Wiek: 40.

Myślałem o solidnym badaniu krwi, spirometrii, prześwietlenie płuc i wielu
innych badaniach.

Czy w Krakowie jest jakaś klinika, która kompleksowo doradzi mi jakie
badania zrobić i je wykona profesjonalnie ? Mogę zapłacić ok. 500 zł za tego
typu badania i nie chciałbym być potraktowany jak intruz.

Rok temu poszedłem z własnej inicjatywy na prześwietlenie płuc to myślałem,
że mnie baba w okienku zatłucze.

- ja: chciałem zrobić prześwietlenie
- proszę dać zlecenie od lekarza
- ja: nie mam, chciałem zrobić dla własnego spokoju
- nie rozumiem, po co panu badania skoro nie dostał pan skierowania
- ja: chcę mieć prześwietlenie, to moja sprawa po co
- to MUSI PAN ZAPŁACIĆ !!

Wygląda na to że jak sie nie jest umierającym i nie dostało wyraźnego
zlecenia od lekarza to takie samodzielne inicjatywy są traktowane jak
dziwactwo.

--
Jarek