moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?

1. Data: 2010-07-03 11:57:07

Temat: moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z Bydgoszczy ?

2. Data: 2010-07-04 08:53:51

Temat: Re: moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zinek napisał:
> z Bydgoszczy ?

ludzkiego tak z Bydgoszczy nie. Moze jednak rozwaz wyjazd do Warszawy
prof. Szczylik bardzo ludzki dobry onkolog.
pozdrawiam
Blue

3. Data: 2010-07-04 13:35:41

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał w wiadomości
> ludzkiego tak z Bydgoszczy nie. Moze jednak rozwaz wyjazd do Warszawy
> prof. Szczylik bardzo ludzki dobry onkolog.

dzieki. to nie dla mnie - a pacjent lezacy .
anyway thanx

4. Data: 2010-07-04 14:04:25

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zinek napisał:
> Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał w wiadomości

> dzieki. to nie dla mnie - a pacjent lezacy .
> anyway thanx

jak lezacy to faktycznie nie bardzo bo do Wawy kawałek drogi :(
Sama siedzę głęboko w temacie onkologii ale dobrzy lekarze których znam
to Warszawa-Łódź-Piotrków Tryb. I właśnie prof Szczylik to taki ideał
człowieka i lekarza.

5. Data: 2010-07-04 14:09:53

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zinek napisał:

> Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał w wiadomości

> dzieki. to nie dla mnie - a pacjent lezacy .
> anyway thanx

w sumie mam kolezanke ktorej ktos bliski ma raka i leczy sie w
bydgoszczy wiec moge jej zapytac ale bede miec z nia kontakt dopiero 12.07

6. Data: 2010-07-05 13:21:23

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie mam kolezanke ktorej ktos bliski ma raka i leczy sie w bydgoszczy
> wiec moge jej zapytac ale bede miec z nia kontakt dopiero 12.07

dzieki - bylbym zobowiazany - kazda szansa sie liczy ...

7. Data: 2010-07-05 17:31:28

Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zinek napisał:
> Użytkownik "BlueGirl" <b...@s...net> napisał w wiadomości

> dzieki - bylbym zobowiazany - kazda szansa sie liczy ...

jasne, odezwe sie jak tylko bede cos wiedziala, jakby co podaj mi
swojego maila na g...@p...com

8. Data: 2010-07-07 18:07:40

Od: "Petrid" <p...@i...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez poprosze ale jakiegos z Bielska-Białej.

9. Data: 2010-07-15 15:57:08

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasne, odezwe sie jak tylko bede cos wiedziala, jakby co podaj mi swojego
> maila na g...@p...com

dzieki wielkie. juz po fakcie.

Kompleksowe badania w Krakowie
Alat 119