tabletki a papierosy

1. Data: 2010-07-04 19:16:10

Temat: tabletki a papierosy
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny / kobiety
Jestem na tabletkach antykoncepcyjnych i kilka minut po zjedzeniu tak okolo
30 min tabletek palilam papierosa i czy po tym, to moze byc powod do zlego
samopoczucia, chęci na wymioty na drugi dzień ?

2. Data: 2010-07-06 08:10:33

Temat: Re: tabletki a papierosy
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04-07-2010 21:16, Agnieszka pisze:
> [...]
> 30 min tabletek palilam papierosa i czy po tym, to moze byc powod do zlego
> samopoczucia, chęci na wymioty na drugi dzień ?

Może, nie musi.
Ale hormony i papierosy?
Marzysz o zawale serca, udarze mózgu i innych przyjemnościach?
Perspektywa raka Cię podnieca?

Każde z osobna to jedynie ryzyko, skojarzone dają Ci właściwie gwarancję
tych chorób.

Twój lekarz nie powiedział Ci jak niebezpieczne jest palenie przy
antykoncepcji hormonalnej? Jeżeli palisz nie powinien w ogóle przypisać
Ci hormonów.
Zmień lekarza.

--
Maddy

3. Data: 2010-07-09 08:44:56

Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-04 21:16, Agnieszka pisze:
> (...) Chęci na wymioty (...)

- Kochanie na co masz dzisiaj ochotę?
- Mmmmm, wiesz... mam ogromną chęć na wymioty...

Przepraszam, ale śmiesznie to grzmi :)

Lemon

4. Data: 2010-07-16 10:41:08

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> [...]
> 30 min tabletek palilam papierosa i czy po tym, to moze byc powod do zlego
> samopoczucia, chęci na wymioty na drugi dzień ?

Może to znak, że tabletki nie zadziałały?

Pozdrawiam,
MAG

moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Kompleksowe badania w Krakowie
Alat 119
ALAT 119
Opis badania - proszę o pomoc