półpasiec i wyjazd do Egiptu

1. Data: 2010-07-08 11:51:20

Temat: półpasiec i wyjazd do Egiptu
Od: sunny <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, wczoraj mi wyskoczył pasek krost na klatce piersiowej po lewej
stronie tak powyżej serca. Od razu mi to wyglądało na półpaśca, ale 16
lat temu miałam półpaśca. Rano doszedł ból lewej ręki, szyi też po
lewej stronie. Skóra na ramieniu i łokciu (wzdłuż całej ręki) zrobiła
się jakaś nadwrażliwa. Byłam u lekarza - lekarz potwierdził moje obawy,
że mam półpaśca. Dostałam Heviran 800mg 4 razy co 4 godziny z przerwą
na noc, do smarowania Pudroderm i przeciwbólowy Minesulin w saszetkach.
Najgorzej, że za 7 dni lecę do Egiptu. Może ktoś wie co może mi grozić,
ewentualnie jak się ochronić. Wydaje mi się, że tragedii nie ma w
sensie bólowym i wysypkowym, ale obawiam się trochę wyjazdu. Jednak
nikt nam nie zwróci kilku tysięcy za wczasy...

2. Data: 2010-07-08 14:12:57

Temat: Re: półpasiec i wyjazd do Egiptu
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a taki drobiazg, że pozarażasz ludzi w samolocie i współwczasowiczów???
Jacek

3. Data: 2010-07-08 14:19:15

Od: sunny <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
lekarz powiedział, że aby się zarazić trzeba byłoby narazić się na
kontakt z wydzieliną z krostek - dotknąć itp. Nie sądzę by ktokolwiek
mnie macał w samolocie ;)
Oczywiście nie zamierzam tego eksponować. Chodzi mi o to czy mogą być
jakieś konsekwencje dla mnie nawet jeśli będę zasłaniać zmienione
miejsce słońcem. Namienię, że nie jest to jakaś ostra faza. Nie boli
jakoś porażająco i krostek jest bardzo mało.

4. Data: 2010-07-08 15:59:08

Od: =radek= <t...@s...mail> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Jul 2010 13:51:20 +0200, sunny wrote:

> [...]
> ewentualnie jak się ochronić. Wydaje mi się, że tragedii nie ma w sensie
> bólowym i wysypkowym, ale obawiam się trochę wyjazdu. Jednak nikt nam

Myślę, że możesz jechać spokojnie, tylko zbytnio się nie przemęczaj, za
bardzo nie obciążaj organizmu słoneczną ekspozycją i forsownymi
wycieczkami, a nic nie powinno się stać.
Żeby półpasiec się "rozpaprał" organizm musi być naprawdę nieźle
wymęczony, ze sporo obniżoną odpornością. Wbrew mniemaniu, leczenie
półpaśca polega raczej na maskowaniu uciążliwych objawów (swędzenie, ból,
krostki), bo generalnie organizm sam sobie z nim radzi. A na pocieszenie -
umiarkowana ekspozycja na słońce sprawi, że skórne objawy szybciej się
zagoją, a i blizny będą mniejsze, a nawet znikną.

tabletki a papierosy
moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Kompleksowe badania w Krakowie
Alat 119
ALAT 119