półpasiec i wyjazd do Egiptu

następny post »
From: sunny <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: półpasiec i wyjazd do Egiptu
Date: Thu, 8 Jul 2010 13:51:20 +0200

Hej, wczoraj mi wyskoczył pasek krost na klatce piersiowej po lewej
stronie tak powyżej serca. Od razu mi to wyglądało na półpaśca, ale 16
lat temu miałam półpaśca. Rano doszedł ból lewej ręki, szyi też po
lewej stronie. Skóra na ramieniu i łokciu (wzdłuż całej ręki) zrobiła
się jakaś nadwrażliwa. Byłam u lekarza - lekarz potwierdził moje obawy,
że mam półpaśca. Dostałam Heviran 800mg 4 razy co 4 godziny z przerwą
na noc, do smarowania Pudroderm i przeciwbólowy Minesulin w saszetkach.
Najgorzej, że za 7 dni lecę do Egiptu. Może ktoś wie co może mi grozić,
ewentualnie jak się ochronić. Wydaje mi się, że tragedii nie ma w
sensie bólowym i wysypkowym, ale obawiam się trochę wyjazdu. Jednak
nikt nam nie zwróci kilku tysięcy za wczasy...