Komplet wypoczynkowy kupię ale jaki....?

1. Data: 2002-11-25 15:04:45

Temat: Komplet wypoczynkowy kupię ale jaki....?
Od: "Czarek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam za lapidarne pytanie ale jestem w kropce. chcę kupić komplet
wypoczynkowy w średniej cenie (skóra nie wchodzi w grę), coś w rodzaju
2+2+fotel lub 2 + fotele. Zalezy mi by potem móc ów zestaw rozbudować (w tej
chwili na całość braknie) a chcaiłbym miec pewnośc że dokupię póxniej a w
tzw. "międzyczasie" posiadane elementy nie wytra się i w przyszłości
(niedalekiej) będą nie do rozróżnienia z nowymi, dokupionymi...

Pozdrawiam serdecznie,
CZarek

1. Data: 2002-11-25 18:25:59

Temat: Re: Komplet wypoczynkowy kupię ale jaki....?
Od: "Lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Pozdrawiam serdecznie,
> CZarek
>Witam, ciezko z takim materialem aby nie bylo roznicy po jakims czasie
miedzy nowym a uzywanym, a po drugie materialy sie czesto zmieniaja (np
ciemniejsze lub jasniejsze o ton) wiec juz bedzie inny kolor, nie mowiac juz
ze dany material skonczy sie na hurtowniach i wyjdzie z produkcji ...
dobrym materialem jest np. szenil nie wyciera sie, zadna mikrofaza czy
flok - i jeszcze zalezy co jest w srodku wypoczynku bo jesli pianka ponizej
T25 to w ciagu roku juz bedzie widac ze niestety ale piannka juz siada.....
Pozdrawiam Lukasz
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-11-29 00:05:08

Od: mm01 <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukas napisał:

> [...]
> ponizej
> T25 to w ciagu roku juz bedzie widac ze niestety ale piannka juz

moze troche szczegolow; szenila to tkanina typu zakard z domieszka
bawelny, wyciera sie i nie, to zalezy od ceny i producenta, najlepiej to
zenby prducentem byla polska firma; z tymi "tonami" to racja; mikrofazta
to sama syntetyka -100% polister czy cos podobnego, trwale i mocne, ale
rowniez zalezy od ceny i producenta, moze sie wyciagac i odbrawiac albo
nie; flock, to tkanina bardzo praktyczna (taknian podladowa+klej+wlos z
poliestru+kolor i wzor))ale odradzam meble z mocno ucigdnieta tkaniana
tego typu - moga powstawac rozstepy na szwach jak jest niewlascicwie
przeszyta tkanian (bez podkadu); pianka, no coz jak bedzie z Bydgoszczy
T-25 z firmy Zachem to 2 lata spokoj, pozniej to zalezy od eksploatacji,

mm01

Re: meble z targu
Kaloryfer
opinia o mikrofali samsunga