Komputer w spoleczenstwie

1. Data: 2002-01-14 13:49:16

Temat: Komputer w spoleczenstwie
Od: "Agnieszka" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Interesuje mnie Wasza opinia nt. jaki wplyw na czlowieka oraz ogolnie na
spoleczenstwo ma komputeryzacja.
Jesli ktos moze mi rowniez zaproponowac jakas literature poswiecona temu
tematowi bardzo prosze o zrodlo.
Mam do napisania esej.

Dziekuje z gory za pomoc!

Agnes
studentka I roku

1. Data: 2002-01-15 07:46:40

Temat: Re: Komputer w spoleczenstwie
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes

> /.../ jaki wplyw na czlowieka oraz ogolnie na
> spoleczenstwo ma komputeryzacja.

Poszukaj m. in. w archiwum 'Rzeczpospolitej' http://www.rp.pl/archiwum

np:

http://arch.rp.pl/a/rz/1998/11/19981128/199811280118
.html?
k=on&t=1998112819981128

http://arch.rp.pl/a/rz/1997/02/19970215/199702150058
.html?
k=on&t=1993121620020115

Zelig9 :)

1. Data: 2002-01-17 11:49:01

Od: pa ola <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bomba megabitowa / Stanisław Lem, Wyd. Literackie

2. Wersja 2.0 : przepis na życie w epoce cyfrowej / Esther Dyson ;
Warszawa : Prószyński i S-ka,

3. Internet : następne pokolenie / Kiersten Conner-Sax & Ed Krol ; [tł
Warszawa : Wydaw. RM,

4. Komputer, Internet, cyfrowa rewolucja / Piotr Jerzy Durka Warszawa :
Wydaw. Naukowe PWN,

5. Infostrada / Michael Sullivan-Trainor, IDG

6. Graeme Browning, Elektroniczna demokracja, Mikom

7. Społeczności lokalne w perspektywie internetu / Społeczności,
Miscellanea

8. Internet w gminie : poradnik dla wójta i burmistrza / Krzysztof Głomb,
Jerzy Supel, Grażyna Wiatr. Warszawa : Municipium, 1998.

9. Gerard van der Leun, Thomas Mandel / Netykieta czyli kodeks dla
Internautów, Mikom

10. Derrick de Kerckhove / Powłoka kultury, Mikom

11. Internet culture / ed. by David Porter New York ; Routledge,

12. Sławomir Łukasz / Magia gier wirtualnych, Mikom

13. Patricia Wallace / Psychologia Internetu, Dom Wydawniczy Rebis

14. Na wózku inwalidzkim po infostradzie do Europy? / Elżbieta Zawistowska
[et al.]. Warszawa : IPI PAN

15. Internet w szkole / Bronisław F. Siemieniecki, Wojciech Lewandowski
Toruń : Wydaw. Adam Marszałek,

16. Internet : problemy prawne : materiały z konferencji Lublin :
Polihymnia,

17. Internet a prawo / Janusz Barta, Ryszard Markiewicz Kraków :
Universitas,

18. Internet 2000 : prawo - ekonomia - kultura / pod red. Ryszarda Skubisza.

Lublin : Verba,

19. Wojny w cyberprzestrzeni / Jean Guisnel ; przekł. Andrzej Oziębło
Kraków : Znak,

20. Ponowoczesność jako źródło cierpień / Zygmunt Bauman Warszawa :
Wydaw. Sic!,

21. Globalizacja : i co z tego dla ludzi wynika / Zygmunt Bauman ; przeł.
Ewa Klekot. Warszawa : Państ. Instytut Wydawniczy

22. Dżihad kontra McŚwiat / Benjamin R. Barber, Muza

23. Humanista w cyberprzestrzeni / Wiesław Godzica, Rabid

24. Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i

Internetu / Tomasz Goban-Klas, PWN,

25. Nowa era komunikacji / John O. Green, Prószyński i S-ka

26. Od fotografii do rzeczywistości wirtualnej / Maryla Hopfinger, Instytut

Badań Literackich PAN

Agnieszka wrote:

> [...]
> spoleczenstwo ma komputeryzacja.
> Jesli ktos moze mi rowniez zaproponowac jakas literature poswiecona temu

psychoanaliza
konsekwencje prawne leczenia psychiatrycznego?
Administracja 4 lub 5 rok UJ
prosba
Szukam kogos z UNIWERSYTETU JAGIELONSKIEGO 4 lub 5 rok kierunek ADMINISTRACJA