prosba

1. Data: 2002-01-14 12:03:00

Temat: prosba
Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
mam mała-duża prosbę. Poszukuję w sieci
informacji na bardzo obszerny temat 'Człowiek
jako istota społeczna'. Wiem, że zagadnienie jest
bardziej socjologiczne niż psychologiczne, a w
dodatku mało sprecyzowane, lecz własnie chodzi
mi o w miarę skondensowane ogólne informacje.
Zaznaczam, że troszkę już szukałam /żeby nie było,
że idę na łatwiznę/, niestety z miernym skutkiem.
Będę ogromnie wdzięczna za wszelkie linki,
z góry dziękuję i pozdrawiam
tysia

1. Data: 2002-01-14 12:23:04

Temat: Re: prosba
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tysia" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zaznaczam, że troszkę już szukałam /żeby nie było,
> że idę na łatwiznę/, niestety z miernym skutkiem.
> Będę ogromnie wdzięczna za wszelkie linki,

Poczytaj Aronsona "Czlowiek istota społeczna" !!!

1. Data: 2002-01-14 13:29:34

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "tysia" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
[cut]

> Poczytaj Aronsona "Czlowiek istota społeczna" !!!

A jako lektury uzupełniające:

"W co grają ludzie? Psychologia stosunków międzyludzkich." - Eric Berne
"Człowiek w teatrze życia codziennego" - Ervin Goffman
"Umysł, osobowość i społeczeństwo" - George Herbert Mead

Saulo

1. Data: 2002-01-14 22:52:43

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj Aronsona "Czlowiek istota społeczna" !!!

Jeszcze polecam "Psychologia spoleczna: Serce i Umysl" tego samego autora

Ale to raczej nie sa skondensowane informacje... temat jest zbyt szeroki.

Maxx

1. Data: 2002-01-16 20:29:18

Od: "Neo" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poco zaraz szukac w sieci? Polecam swietna ksiazke E. Aronson'a "czlowiek is
tota spoleczna".
Pozdrawiam
Neo

1. Data: 2002-01-17 17:47:20

Od: "tysia" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Poco zaraz szukac w sieci? Polecam swietna ksiazke E. Aronson'a "czlowiek
> [...]
Hm, dlatego w sieci, że troszkę choruję i rzadko wychylam
nos za drzwi..
Ale mimo wszystko dzięki za wszelkie propozycje, jak będę
mogła to poczytam...
pozdrawiam
tysia

Szukam kogos z UNIWERSYTETU JAGIELONSKIEGO 4 lub 5 rok kierunek ADMINISTRACJA
zerwanie co jak gdzie i kiedy ?
Dezintegracja pozytywna - PILNE!
Szkoła zemsty /było: terror w rodzinie/.
help...