Komu się marzy krwawy Majdan.

1. Data: 2016-12-18 10:32:02

Temat: Komu się marzy krwawy Majdan.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/m/media/319862-komu-sie-marzy-pr
zelew-krwi-michal-broniatowski-z-forbesa-kapital-nie
miecki-doradza-jak-zorganizowac-krwawy-majdan?strona
=1

"Cóż, w tym kontekście porady jak zrobić krwawą masakrę w Warszawie (bo tym
był Majdan) udzielane w chwili głosowania nad odebranie esbekom przywilejów
(wielokrotnie wyższe niż normalnie emerytury), nie dziwią."

--
XL

2. Data: 2016-12-18 10:59:16

Temat: Re: Komu się marzy krwawy Majdan.
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>http://wpolityce.pl/m/media/319862-komu-sie-marzy-p
rzelew-krwi-michal-broniatowski-z-forbesa-kapital-ni
emiecki-doradza-jak-zorganizowac-krwawy-majdan?stron
a=1

Wiedziałem, że Kaczyński jest sterowany przez niemiecki i żydoski kapitał.

3. Data: 2016-12-18 12:35:05

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]

=1

> Wiedziałem, że Kaczyński jest sterowany przez niemiecki i żydoski kapitał.

Nie odwracaj kota ogonem. I nie zasłaniaj PO oraz całej tej pojebanej
opozycji oraz ich mocodawców. Czas by dokonali żywota.

Ciekaw jestem bardzo czyim kapitałem Ty jesteś wspierany?
Przyznasz się?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2016-12-18 13:32:51

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

a=1

Wiedziałem, że Kaczyński jest sterowany przez niemiecki i żydoski kapitał.

Ta propaganda Pis jest spisywana z Trybuny ludu, też na solidarność i protesty
narodu, wyli że za kapitał imperialistów zachodnich niepokoje wywołują w Polsce. To
pokazuje po której stronie byli pisowcy za komuny, bo dokładnie jota w jotę ta
propaganda jest PRLowska i.....dobrze, bo te świnie zakłamane tylko ludzi bardziej
wkurwą. Niedobrze by było jakby się ugieli, bo jeszcze ten Bis- PRL by się ciągnął.
Im bardziej zakłamane tumany plują na Polaków tym szybciej line zobaczą, bo
wkurwienie narodu coraz większe.

5. Data: 2016-12-18 15:30:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 10:59, Ghost pisze:
> Wiedziałem, że Kaczyński jest sterowany przez niemiecki i żydoski kapitał.

A ty wierzysz mediom żydowskim i niemieckim

6. Data: 2016-12-18 16:04:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=1

> Wiedziałem, że Kaczyński jest sterowany przez niemiecki i żydoski kapitał.

Dokładnie.

Ewa

7. Data: 2016-12-18 17:31:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 16:04, FEniks pisze:

> Dokładnie.
> Ewa

A KOD to pewnie ma na celu dobro ludu?

8. Data: 2016-12-18 18:47:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 17:31:18 +0100, pinokio napisał(a):

> A KOD to pewnie ma na celu dobro ludu?

Ludowych komisarzy z SB.

9. Data: 2016-12-18 18:52:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 12:35:05 +0100, LeoTar napisał(a):

> Ciekaw jestem bardzo czyim kapitałem Ty jesteś wspierany?
> Przyznasz się?

Ghostek to samodzielny i niezależny szejk arabski - może nauki dawać nam,
nierobom, biedakom :-D

10. Data: 2016-12-18 19:39:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

O coś w klopie bulgocze.

>Ghostek to samodzielny i niezależny szejk arabski - może nauki dawać nam,
>nierobom, biedakom :-D

Alesz skont - mnie wspierają organizacje antypedofilskie, zwalczające
jednocześnie kazirodztwo.

Psychologia a Pis
Szelmostwa Lisa Witalisa
Uwaga! Żadne cytaty nie zostały zmyślone.
Ukarać Pisowców
Poeta pamięta - "Jest krzyż jest impreza"