Koncowka do odkurzacza - panele drewniane

1. Data: 2007-10-02 15:36:32

Temat: Koncowka do odkurzacza - panele drewniane
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jaka koncowke do odkurzacza najlepiek kupic do odkurzania deski
Barlineckiej? CHodzi o to, aby koncowka nie robila rys. Teraz uzywam
"misia" - problem w tym ze ma on mala srednice i ciezko sie odkurza
duza powierzcjnie. Sa jakies delikatne koncowki dla paneli?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-10-02 21:01:20

Temat: Re: Koncowka do odkurzacza - panele drewniane
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> wrote:

> [...]
> odkurza
> duza powierzcjnie. Sa jakies delikatne koncowki dla paneli?

Nowy Zelmer ma na wyposażeniu szczotkę "do parkietów", do paneli
drewnianych sprawdza mi się idealnie - wygląda jak taka typowa
mała ssawka, ale powiększona do rozmiaru dużej uniwersalnej i na
krawędziach ma krótką szczoteczkę z naturalnego włosia. Tej mojej
tak na szybko w internecie nie znalazłem, ale tu masz
funkcjonalnie identyczną produkcji odkurzaczowego mercedesa:

http://www.megamedia.pl/szczotka-do-parkietu-miele-s
bb-parkett-3.php

Ta zelmerowa jest trochę niższa i ma ciekawie zrobiony przegub -
pozwala na wjechanie szczotką pod meble stojące na dosłownie 5cm
nóżkach.

J.

3. Data: 2007-10-03 05:54:59

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ta zelmerowa jest trochę niższa i ma ciekawie zrobiony przegub - pozwala
> na wjechanie szczotką pod meble stojące na dosłownie 5cm nóżkach.

Też mam szczotkę zelmerowską i sobie ję chwalę :)

Magda

4. Data: 2007-10-03 10:59:49

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> krawędziach ma krótką szczoteczkę z naturalnego włosia. Tej mojej tak na
> szybko w internecie nie znalazłem, ale tu masz

Najprostsze rozwiązania są najlepsze... Na stronie Zelmera są akcesoria :-)

http://www.zelmer.pl/akcesoria_nowe/art130.html

Pozdrawiam
Czabu

5. Data: 2007-10-03 14:26:18

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Pa , 12:59, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
bko w internecie nie znalaz em, ale tu masz

> Najprostsze rozwi zania s najlepsze... Na stronie Zelmera s akcesoria :-)
>
> http://www.zelmer.pl/akcesoria_nowe/art130.html

Tylko czy ona bedzie pasowac do odkurzacza electroluxa?

Na Allegro sa po ok 25 zl z przesylka.

Pozdrawiam
Rafal

Re: Jaki odkurzacz?