odchody much na siddingu

1. Data: 2007-10-02 11:22:24

Temat: odchody much na siddingu
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Może ma ktoś już jakieś doświadczenie w czyszczeniu sidingu. Mam dom obity
sidingiem i muchy niesamowicie go wybrudziły. Jest na nim sporo czarnych
kropek, które z innych powierzchni łatwo się zmywa...natomiast z sidingu nie
chcą zejść. Proszę o pomoc...czym to umyć??

2. Data: 2007-10-05 13:01:05

Temat: Re: odchody much na siddingu
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> kropek, które z innych powierzchni łatwo się zmywa...natomiast z sidingu nie
> chcą zejść. Proszę o pomoc...czym to umyć??

Nie mam doswiadczen z sidingiem, ale najlepszym srodkiem, ktory zmywa
wszystko z plastyku i jest tzw. mydło techniczne.

Pozdrowienia,
Lila

Podgrzewacz wody Termaq vs. MaxiPower-2
pod nóżki
Kominek - odkurzacz czy separator do popiołu?
Re: wybór golarki-proszę o pomoc
wybór golarki-proszę o pomoc