Re: wybór golarki-proszę o pomoc

1. Data: 2007-10-01 18:47:04

Temat: Re: wybór golarki-proszę o pomoc
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 1, 4:53 pm, pwk <p...@p...pl> wrote:
> Monika_W pisze:> Witam
> Również witam :)
>
> A czy mąż CHCE golarkę elektryczna? Nie radze robić takich prezentów

Tak, jest jak chce to sam sobie kupi.

> lekka
>
> typowy objaw u bardziej "włochatych" ;)
> golenie elektryczne będzie jeszcze mniej efektywne!

Prawda.

> Jeśli ma czarny zarost, to żadna elektryczna golarka nie ogoli tak
> dobrze jak nóż, w związku z tym twarz może być "nie do przyjęcia" - mimo
> golenia może być jakby niedogolona lub wręcz "brudna" - z takim
> określeniem też sie spotkałem.

Niektóre kobiety nazywają to ... męski wygląd.
Jest też zaleta, włosy nie wrastają w skórę (na twarzy w zasadzie to
się nie dzieje, ale na innych częściach ciała i owszem).

> Niestety nie. Co do skuteczności pozostają w tyle. Co do wygody wybiegły
> znacznie do przodu!

> Ceny też są przeróżne - od 150 do 700 złotych, a nawet> chyba więcej. Niekoniecznie
chciałabym wydać 600 czy 700 złotych, ale

> Raczej odradzam maszynki z siatką, ale to może być moje indywidualne

Ja zdecydowanie wolę siatkę, ten wynalazek Philpsowy mimo mojego
średnio twardego owłosienia niemiłośniernie ciągnie. Siatka może
zostawia parę mikronów więcej ale tnie bez przeszkód.

> należy pamiętać, ze zawsze istnieje ryzyko uczulenia na materiał z
> którego wykonane są noże, a właściwie osłony noży.

Remington połączył piękne z pożytecznym i robi nożyki pokryte złotem,
ponoć antyalergiczne.
Póki co nabyłem taką maszynkę żonie - mniej podrażnień niż przy
poprzedniej.

> jeśli w ogóle ma to być maszynka elektryczna to:

Jeszcze taki drobiazg, raczej z górnej półki cenowej, te tańsze są
tylko dla zatwardziałych fanów i potrafią zniechęcić każdego kto
wcześniej nie używał.

--
ZZ@private