Podgrzewacz wody Termaq vs. MaxiPower-2

1. Data: 2007-10-02 11:09:01

Temat: Podgrzewacz wody Termaq vs. MaxiPower-2
Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Umiera mi podgrzewacz przepływowy gazowy Termeta (starszy model, ledwo
grzeje mimo wymiany nagrzewnicy), umiera też TermaQ elektrronik szfagra
(nagle sobie wyłącza gaz w przypadkowych momentach, najczęściej jak się
siedzi pod prysznicem, jest po gwarancji).

Tak więc teraz stoję przed wyborem Junkers MaxiPower-2 WRP 11-2B vs. Termet
termaQ elektronic.
Przeżycia mówią bierz Junkers, ale Termet mam producenta praktycznie obok w
razie czego... Ale i tak oba mają 3 lata gwarancji tylko co dalej...

Ma ktoś doczynienia z którymś z nich?
termaQ szfagra żarł baterie strasznie, co 2 miesiące wymiana a na koniec się
zepsuł. Fakt że zakup pękniętej membranki to żaden problem. A jak z
Junkersem i częściami do niego?

Pozdrawiam.

--
Irokez

2. Data: 2007-10-02 20:19:13

Temat: Re: Podgrzewacz wody Termaq vs. MaxiPower-2
Od: "piotr_boncza" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

koniec się
> zepsuł. Fakt że zakup pękniętej membranki to żaden problem. A jak z

Junkersów zainstalowałem wiele i nikt we mnie kamieniami nie rzuca :-)
Serwis wydzielony i sprawny. Możesz za niewiele ponad 100zł zawrzeć
stałą umowę na opiekę serwisową i zapomnieć o jakichkolwiek problemach
z urządzeniem.
http://www.junkers.com/pl/pl/ek/porady/pakietKorzysc
i/umowaSerwisowa.html

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2007-10-11 07:34:56

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2007 13:09:01 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
> termaQ szfagra żarł baterie strasznie, co 2 miesiące wymiana a na koniec się
> zepsuł. Fakt że zakup pękniętej membranki to żaden problem. A jak z

Ja wlasnie dziś wybieram sie po tego TermaQ electronika - mam nadzieje ze
się sprawdzi.

pod nóżki
Kominek - odkurzacz czy separator do popiołu?
Re: wybór golarki-proszę o pomoc
wybór golarki-proszę o pomoc
Blachy ozdobne i perforowane