Konkurs ze smakowitymi nagrodami

1. Data: 2004-07-03 05:17:58

Temat: Konkurs ze smakowitymi nagrodami
Od: "zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkurs fotograficzny &#8211; Europejskie grzybobranie
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/konkurs_grzybobr
anie.htm
Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym &#8222;Europejskie
grzybobranie&#8221;
Tematyka dość szeroka a nagrody dla niektórych uczestników mogą okazać się
bardzo atrakcyjne i smaczne...
Jedną z nagród są suszone smardze...
http://212.14.33.2/~gory/GALERIE/konkurs3/smardze_su
szone.jpg co pewnie
zainteresuje uczestników tej smacznej grupy...
Przy coraz większej popularności i dostępności aparatów cyfrowych zrobienie
zdjęć z w/w tematu raczej nie powinno sprawić kłopotu... Dodatkowo wśród
uczestników którzy np. napiszą jakieś ciekawe przepisy na potrawy z grzybów
zostanie wytypowany zwycięzca który zgarnie również porcję smakowitych
smardzy...
Powodzenia i zapraszam &#8211; konkurs trwa od 1 lipca do 30 września.
Pozdrawiam
Zenit
www.NaGrzyby.pl

1. Data: 2004-07-04 18:34:16

Temat: Re: Konkurs ze smakowitymi nagrodami
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenit" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:675b.0000045f.40e64185@newsgate.onet.pl...
> Konkurs fotograficzny &#8211; [...]
Hmm, lubię tę stronę (wystarczy spojrzeć do archiwum), ale jeśli ktoś
zaczyna uprawiać propagandę bez uprzedzenia o tym, to mnie to wkurza.
Tym bardziej, jeśli gwałci zasady pisowni polskiej.
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-05 08:09:05

Od: "zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, lubię tę stronę (wystarczy spojrzeć do archiwum), ale jeśli ktoś
> zaczyna uprawiać propagandę bez uprzedzenia o tym, to mnie to wkurza.
Przepraszam o jaką propagandę chodzi?
> Tym bardziej, jeśli gwałci zasady pisowni polskiej.
Bardzo proszę o podanie gdzie - pisownia nie jest moją najmocniejszą stroną...

1. Data: 2004-07-07 11:18:25

Temat: SPAM: Konkurs ze smakowitymi nagrodami
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenit" <o...@p...onet.pl> napisał w