patelnia do grillowania - jaka?

1. Data: 2004-07-02 21:54:46

Temat: patelnia do grillowania - jaka?
Od: "Wolfi" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym kupić patelnie do grillowania, ale nigdy wcześniej takowej nie
używałem i nie wiem, na co zwrócić uwagę. Rzuciła mi się w oczy patelnia w
Ikea, kosztuje ok. 80 zł, jest ciężka, wygląda ok. Jedyne co mi się w niej
nie podoba, to to, że jest pokryta teflonem. Wydaje mi się, że tego typu
patelnia powinna być raczej żeliwna. Czy ktoś uzywa tej konkretnej patelni?
Czy mimo teflonu to się sprawdza?

A może możecie mi polecić coś innego, w cenie powiedzmy do 100zł?

pozdrawiam
WL

1. Data: 2004-07-03 08:22:31

Temat: Re: patelnia do grillowania - jaka?
Od: "DuzyMis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wolfi" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
patelni?
> Czy mimo teflonu to się sprawdza?
>
> A może możecie mi polecić coś innego, w cenie powiedzmy do 100zł?

Cześć

Ja od ponad 2 lat używam patelni grillowej z żeliwa. Jak dla mnie jest
fantastyczna i kosztowała tylko 26 zł (teraz widzialem w podobnej cenie max.
35 zł). Tylko trzeba ją "zainicjować" przed użyciem i się nią odpowiednio
"opiekować" żeby nabrała tego charakterystycznego roboczegk nalotu. Ale
instrukacja postępowania jest zwykle dołączona do patelni :-).
Polecam z całego serca.

Duży Miś

OT - tępienie się noży
proste ciacho z porzeczkami