Czarne jagody w cukrze - jak?

1. Data: 2004-07-03 05:53:09

Temat: Czarne jagody w cukrze - jak?
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

lata temu, w ramach zimowych zapasów robiłam coś takiego :
czarne jagody, słoik litrowy, cukier. Jagody układane warstwami w słoiku,
porządnie przesypane cukrem. Później się to to pasteryzowało. Nadawały się
na zupę, można było użyć do deserów.
Niestety, przeprowadzałam się i "diabeł ogonem przykrył" przepis.
Może ktoś z grupowiczów wspomoże proporcjami owoców i cukru. Jak pamiętam
dość dużo cukru to "żarło" ;)

Pozdrawiam
Krystyna
PS Jeśli już na grupie było - proszę podać datę wątku :)

1. Data: 2004-07-03 08:59:54

Temat: Re: Czarne jagody w cukrze - jak?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Krystyna
> PS Jeśli już na grupie było - proszę podać datę wątku :)

Chyba nie trzeba żadnych konkretnych proporcji - wszystko zależy od tego jak
bardzo słodkie lubisz. Ja robię w ogóle bez cukru i trzyma się całą zimę
zapasteryzowane..
agatka

1. Data: 2004-07-05 11:44:40

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com>
> [...] Ja robię w ogóle bez cukru i trzyma się całą zimę
> zapasteryzowane..

Możesz podać ten przepis.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-05 13:00:12

Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agatka" napisała:

> Chyba nie trzeba żadnych konkretnych proporcji - wszystko zależy od tego
> jak bardzo słodkie lubisz. Ja robię w ogóle bez cukru i trzyma się całą
> zimę zapasteryzowane..

A jak wy to, konkretnie, pasteryzujecie???

--
pozdr Z.

Konkurs ze smakowitymi nagrodami
patelnia do grillowania - jaka?