sokownik

1. Data: 2004-07-03 10:26:24

Temat: sokownik
Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Orientujecie sie moze gdzie w tym pieknym kraju mozna
zakupic dobry i tani ;-) sokownik? posiadam w swej
kuchni model wyprodukowany jeszcze w ZSRR, ale niestety
jest juz w stanie rozkladu. Probowalem mu jeszcze podmieniac
rurki na nowki zakupione na rynku, ale okazuje sie, ze
w sprzedazy znajduja sie jedynie elementy do sokownika produkcji
niemieckiej (inne rozmiary). Rok temu widzialem na allegro
jakies sokowniki, ale obecnie niestety nie widac. Ktos to jeszcze
u nas produkuje w ogole?

dzieki za pomoc, pozdroowka

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-07-04 00:06:58

Temat: Re: sokownik
Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!

Dzis widzialem w biegu sokownik w Tesco - 84 zl. Na pierwszy
rzut oka nie zrobil na mnie specjalnego wrazenia - jakis
taki malo solidny i maly sie wydawal, ale tylko wzrokowo.
Spieszylem sie bardzo i nawet go nie dotykalem.

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-07-04 18:26:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kag" <k...@...pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
[...]
> [...]
> niemieckiej (inne rozmiary). Rok temu widzialem na allegro
> jakies sokowniki, ale obecnie niestety nie widac. Ktos to jeszcze

Wszystko da sie podmienic, szukaj w sklepach chemicznych,
motoryzacyjnych [rurki] lub uszczelek na Wolumenie lub w serwisie AGD.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-05 10:22:23

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kag" napisał:

> Orientujecie sie moze gdzie w tym pieknym kraju mozna
> zakupic dobry i tani ;-) sokownik? posiadam w swej
> kuchni model wyprodukowany jeszcze w ZSRR, ale niestety
> jest juz w stanie rozkladu.

Też szukam, ciekawe czy jest to coś warte?

90 pln http://www.plus-dyskont.pl/tresc.php?dzial=produkt&n
r=002722
http://www.plus-dyskont.pl/tresc.php?dzial=lokalizac
je

Z.

1. Data: 2004-07-06 20:08:00

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kag" <k...@...pl> napisal w wiadomosci
> Witam!
>
> Orientujecie sie moze gdzie w tym pieknym kraju mozna
> zakupic dobry i tani ;-) sokownik? posiadam w swej

-ok. 80 zl kosztowal maly sokownik (wygladal na stalowy) w Tesco
-wiekszy - tez stalowy - ok. 160 zl - w sklepach z garnkami.

Czarne jagody w cukrze - jak?
Konkurs ze smakowitymi nagrodami
patelnia do grillowania - jaka?
OT - tępienie się noży