Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?

11. Data: 2018-07-18 07:21:53

Temat: Re: Kosiarka ręczna wrzecionowa - czy to ma sens?
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 lipca 2018 02:50:54 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> Brało się rozbieg co by ten wirnik zaczał się dobrze kręcić, po czym
> łubudu z rozpędu ładowało w trawę. A potem do tyłu, rozped i znowu.

Te nowe mają chyba jakieś przekładnie, coby się szybciej kręciło.

> Może jakby te ostrza były super ostre, wrzeciono lekkie i dobrze
> wirujące, ale ta moja to był straszny klamot. Potem jak skądś dorwałem
> pełnowymiarową kosę, to skonstatowałem, że to jest właściwa ręczna
> kosiarka.

Ja nadal nie potrafię wyklepać swojej, pomacham trochę po trawie
i już trza osełkować :/

L.

12. Data: 2018-07-18 07:23:52

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 lipca 2018 13:49:51 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> Po poprzedniej epoce kosiarkowej została mi taka kosiarka na pych w
> dobrym stanie, którą mogę sprezentować zainteresowanemu zdeklarowanemu
> ekologowi.

A jak toto wygląda? Dałoby się zapodać zdjęcie mechaniki? :>

L.

13. Data: 2018-07-18 09:19:58

Temat: Re: Kosiarka
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Krycha.
to prawda co piszesz. obok jest drugi film tego chyba niemca i to wszystko
co piszesz powtarza.
dlatego da sie to pogodzic z kosa.
kto ma kose?
ja mam. mala sprawna. do wielkiego trawiszcza kosa. do miejsc zadbanych -
toto.
tylko kosa to trzeba umiec robic. ja sobie jakos radze...

14. Data: 2018-08-05 19:26:26

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaryzykowałem i kupiłem. Jest genialnie, sieczkarnia zasuwa jak złoto,
słychać tylko cichy grzechot łańcuszka. Kosi bez problemu, nawet do koszyka
zbiera trawsko. Spalinówka zostanie do koszenia ugoru poza działką,
ale na trawnik już jej nie puszczę :P

L.

15. Data: 2018-08-06 08:57:27

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 sierpnia 2018 19:26:27 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
> słychać tylko cichy grzechot łańcuszka. Kosi bez problemu, nawet do koszyka
> zbiera trawsko. Spalinówka zostanie do koszenia ugoru poza działką,

Tego Fiskarsa kupiłeś?

16. Data: 2018-08-06 09:31:33

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 08:57:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Tego Fiskarsa kupiłeś?

Tak, cała reszta jakoś mnie nie przekonała i kupiłem Fiskarsa.

L.

17. Data: 2018-08-14 22:01:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.08.2018 o 19:26, Lisciasty pisze:
> [...]
> słychać tylko cichy grzechot łańcuszka. Kosi bez problemu, nawet do koszyka
> zbiera trawsko. Spalinówka zostanie do koszenia ugoru poza działką,

Mam nadzieję, że częściowo przyczyniła się do tej decyzji również moja
opinia :-)

Krycha.

18. Data: 2018-08-14 23:47:13

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 sierpnia 2018 22:01:28 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:
> Mam nadzieję, że częściowo przyczyniła się do tej decyzji również moja
> opinia :-)

No pewnie :]

L.

Zabezpieczenie miejsc po cięciu.