Kosmetyczka w Warszawie

1. Data: 2005-04-25 18:37:24

Temat: Kosmetyczka w Warszawie
Od: "Diana" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Do kosmetyczki chodzę nieregularnie, ale jak chodzę to do salonu Beauty
Secret na Zwycięzców. Ilekroć skusiłam się na coś innego, zawsze wychodziłam
z czerwonymi plamami, które zostawały jeszcze na drugi dzień. Wyjątkiem była
wizyta w Galerii Fryzur 99 na Orlej. W życiu nie czułam się tak podczas
czyszczenia! To było niemalże jak masaż. No, ale to było dawno. Kosmetyczka,
pani Katarzyna Topolska gdzieś się przeniosła. I tu moje pytanie - ktoś z
Was może słyszał o niej, wie gdzie jest, też do niej chodzi? A może
polecicie jakąś inną kosmetyczkę w Warszawie, która czyści dokładnie, a
zarazem delikatnie?

Z góry dzięki i pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2005-04-25 19:17:05

Temat: Re: Kosmetyczka w Warszawie
Od: "Orfi" <o...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diana" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> A może polecicie jakąś inną kosmetyczkę w Warszawie, która czyści
> dokładnie, a zarazem delikatnie?

Jak zwykle zaproponuję swój ulubiony gabinet kosmetyczny: Instytut Erisa na
ul. Racławickiej w Wawie. Na prawdę warto. Ładnie, cicho, delikatna muzyczka
w tle. I poziom obsługi również bardzo wysoki. Naprawdę polecam, warto
spróbować.
Czyszczenie twarzy kosztuje 95 zł czyli nie jest to kosmos.

Pozdrawiam

Orfi

1. Data: 2005-04-25 21:28:10

Od: "marzenka" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja miałabym prośbe o polecenie takowej kosmetyczki w Gdansku?!......

Chodzę rozczochrana ;)
[eksperymenta] A miałam być znowu blondynką...
Do krakowiaków(pilne)
chwalę eveline
Makijaż dla facetów