Kosmetyka biocybernetyczna

1. Data: 2004-05-14 09:00:33

Temat: Kosmetyka biocybernetyczna
Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,

Mam pytanko: jakie zabiegi wchodza w sklad kosmetyki biocybernetycznej? czy
jest to przeznaczone JEDYNIE dla kobiet starszych? czy po 25 roku zycia moza
juz wziac w tym udzial? pytam, bo z tego co slyszalalam chodzi glownie o
lifting, usuwanie zmarszczek itp.

Prosze o odpowiedz na czym to wogole polega.

Mam mozliwosc wykupienia od znajomej kuponu na takie zabiegi, ale nie wiem
czy sie to oplaca. Zastanawiam sie czy ja majac 26 lat moze z tego
skorzystac czy tez raczej moja mama ;)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-05-14 09:38:25

Temat: Re: Kosmetyka biocybernetyczna Kraków
Od: "Anuti" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam mozliwosc wykupienia od znajomej kuponu na takie zabiegi, ale nie wiem
> czy sie to oplaca. Zastanawiam sie czy ja majac 26 lat moze z tego
> skorzystac czy tez raczej moja mama ;)

A moze ktoras z Was jest zainteresowana takim kuponem?

Wiem ze kazdy jest warty 250 zl na wybrane zabiegi, znajoma ma do sprzedania
dwa. Chodzi o salon kosmetyczny w Krakowie. Ja moge zalatwic ten kupon i
sprzedac za 200 zl kazdy (jako posredniczka strace);)) ale nic to, chodzi o
to aby sie nie zmarnowaly.

> Pozdrawiam
> Ania

jak sie ubrac do kasyna?
nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ;///
koronkowe fru-fru z Koniakowa - rozmiar a sprawa Polska ;-)
bratki na cere
samoopalacze prosze o dop.