puder Eris

1. Data: 2004-05-14 09:18:06

Temat: puder Eris
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś używałam pudru 20 w dół z Erisu koloru beżowego. Znowu chciałam sobie
kupić taki sam, ale nigdzie go nie widziałam. Kolory są tylko: jasny i jakiś
tam jeszcze, ale beżowego nie widziałm nigdzie. Jak ktoś gdzieś widział taki
we Wrocławiu to niech da znać.

klee

1. Data: 2004-05-14 10:20:21

Temat: Re: puder Eris
Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam jeszcze, ale beżowego nie widziałm nigdzie. Jak ktoś gdzieś widział taki

Nie ma już takiego koloru. Dostępny jest tylko naturalny, jasny i capuccino.
http://www.sklep.eris.pl/seria.php?id=4

--
Grzegorz
http://www.mydlandia.pl - aromatyczne mydła na wagę, sole i kule do kąpieli

1. Data: 2004-05-14 10:52:51

Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma już takiego koloru. Dostępny jest tylko naturalny, jasny i
capuccino.

Dlaczego? To był mój ulubiony. Chlip chlip chlip

klee

Kosmetyka biocybernetyczna
jak sie ubrac do kasyna?
nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ;///
koronkowe fru-fru z Koniakowa - rozmiar a sprawa Polska ;-)
bratki na cere