jak sie ubrac do kasyna?

1. Data: 2004-05-14 08:18:46

Temat: jak sie ubrac do kasyna?
Od: "..." <l...@i...oijduhf> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam problem... Dostalam zaproszenie na gale odbywajaca sie w kasynie od
poznego popoludnia az do samej nocy. Ide jako osoba towarzyszaca.
Zastanawiam sie w co sie na taka okazje ubrac. Czy na miejscu bedzie dluga,
bordowa wieczorowa sukienka bez plecow i czarne sandalki na obcasie?
Rozumiem iz moge do tego nie zakladac ponczoch czy rajstop tylko isc z
golymi stopami? Do tej pory bylam w kasynie tylko raz, w ciagu dnia w celach
poznawczo turystycznych wiec kompletnie nie mam pojecia jakie tam stroje
obowiazuja... Bede wdzieczna za sugestie i za rady. Pozdrawiam. M.

1. Data: 2004-05-14 09:36:28

Temat: Re: jak sie ubrac do kasyna?
Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. <l...@i...oijduhf> napisał(a):

> [...]
> poznawczo turystycznych wiec kompletnie nie mam pojecia jakie tam stroje
> obowiazuja... Bede wdzieczna za sugestie i za rady. Pozdrawiam. M.

Ja, co prawda, nigdy w kasynie nie bylam, ale skades tam wiem, ze obowiazuja
stroje wieczorowe. WIec Twoja sukienka i sandalki bylyby jak najbardziej na
miejscu. Ja jednak nie odwzylabyms ie pojsc bez rajstop lub ponczoch. Jak
wieczorowo, to musza byc.

Krusz.

1. Data: 2004-05-14 09:39:59

Od: "kowal" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowy dresik adidasa zawsze na czasie

1. Data: 2004-05-14 10:20:21

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"..." wrote:

> [...]
> poznawczo turystycznych wiec kompletnie nie mam pojecia jakie tam stroje
> obowiazuja... Bede wdzieczna za sugestie i za rady. Pozdrawiam. M.

Mimo wszystko impreza wieczorowa, wiec stroj wieczorowy na czasie. O ile
sukienka jest oczywiscie wieczorowa, a nie balowa ;)

Mozna na wszelki wypadek zlapac do tego jakies bolerko albo czarna
chuste na ramiona na pierwsze pare godzin (to pozne popoludnie troche
bruzdzi w protokole dyplomatycznym), no i ponczochy bym jednak zalozyla.
--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-14 11:48:00

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chuste na ramiona na pierwsze pare godzin (to pozne popoludnie troche
> bruzdzi w protokole dyplomatycznym), no i ponczochy bym jednak zalozyla.

a czy sandalki nie wykluczaja ponczoch? zawsze mnie to frapowalo.
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-05-14 12:03:42

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy sandalki nie wykluczaja ponczoch? zawsze mnie to frapowalo.

No właśnie, pogrubiona warstwa przy palcach jest rzeczywiście nieestetyczna.
Pewnym wyjściem byłyby "rajstopy letnie" - bardzo cienkie (12 den), bez tego
pogrubienia - takie wyglądają dużo lepiej.

LH

1. Data: 2004-05-14 12:28:20

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza zasada głosi że so sandałków nie zakłada się rajstop.
Druga zasada to to, że w miejscach publicznych nawet w najwieksze upały
rajstopy!niestety!
Wniosek z tego taki, że do wieczorowj sukni nie pasują sandałki!
Niedawno czytałam że są rajstopy "niewidoczne"
a tak poważnie to poszukaj takich bez widocznych szwów i po kłopocie.
Pozdrawiam Jeannette

1. Data: 2004-05-14 12:28:29

Od: "..." <l...@i...oijduhf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hesiunia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy na miejscu bedzie dluga,

> a czy sandalki nie wykluczaja ponczoch? zawsze mnie to frapowalo.

Z tego samego powodu nie chcialam zakladac ponczoch, bo sandalki sa z
cieniutkich paseczkow i niewiele zakrywaja. Chyba ze rzeczywiscie zaopatrze
sie w takie bez wzmacnianych palcow. Bo te palce odznaczajace sie nie
wygladaja zbyt ciekawie. No wlasnie-czy w zwyczaju jest malowanie paznokci w
przypadku zakladania ponczoch? Bo jak pomaluje powiedzmy na bordo to tez to
bedzie dziwnie wygladalo, moze lepiej jakis naturalny kolorek? Pzdr. M.

1. Data: 2004-05-14 12:28:54

Od: "Kruszyna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot <l...@a...pl> napisał(a):

> [...]
tego
> pogrubienia - takie wyglądają dużo lepiej.

No i zalezy, jak wygladaja te sandalki. Moze maja zakryte czubki? A z tymi
rajstopami "letnimi" swieta prawda :) Wydaje mi sie tez, ze mozna dostac
takie bez tej pogrubionej warstwy na palcach.

Krusz.

1. Data: 2004-05-14 12:39:51

Od: "..." <l...@i...oijduhf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rajstopy!niestety!
> Wniosek z tego taki, że do wieczorowj sukni nie pasują sandałki!

Sandałki są z czarnych wąskich paseczków, na wysokim obcasie, bez zakrytych
czubkow. Moge tez zalozyc zwykle czarne szpilki (klasyczne zakryte z kazdej
strony) lub kupic kolejne buty na jedna okazje czyli buty z czubkami i
pietka zapinane wokol kostki. Szpilki wydawaly mi sie za ciezkie do tego
calego stroju (sukienka jest raczej delikatna, na ramiaczka z szalem, od
kolan rozszerzana). Nie wiem juz sama co zrobic-czy zakladac sandalki bez
rajstop (w koncu i tak sukienka jest dluga, prawie do ziemi) czy z
rajstopami bez palcow (ale jak pomalowac paznokcie) czy moze czarne szpilki
(a te juz zdecydowanie z rajstopami) ktorym brakuje owej lekkosci ktora
posiada sukienka, czy kupic nowe z zakrytymi czubkami i przynajmniej problem
rajstop i koloru paznokci miec z glowy...

nie ma to jak mieć szczęście do podkładów ;///
koronkowe fru-fru z Koniakowa - rozmiar a sprawa Polska ;-)
bratki na cere
samoopalacze prosze o dop.
[OT?] 30, 50 czy 100ml?