Kosmetyki dla wegetarianki

Data: 2002-12-04 20:36:52
Temat: Kosmetyki dla wegetarianki
Od: "Sowa" <s...@w...pl>

Czy któraś z pań mogła by mi podpowiedzieć jakiś zestaw kosmetyków dla
25-latki, na prezent gwiazdkowy? Np.: tonik, krem nawilżający, jakaś
maseczka typu anty-stres, tusz do rzęs lub peeling.

Czytam składy, ale skąd mam wiedzieć czy czytam o składnikach roślinnych czy
zwierzęcych? To się jakoś oznacza?

A jak z ziają. Np. na Sopocie jest listek - tak tylko, czy znaczy że bez
dodatków zwierzęcych?

Dzięki
Sowa