Re: Kosmetyki dla wegetarianki

Data: 2002-12-04 21:09:02
Temat: Re: Kosmetyki dla wegetarianki
Od: "rena" <r...@p...pl>

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aslopq$2ht$1@news.onet.pl...

> Czy któraś z pań mogła by mi podpowiedzieć jakiś zestaw kosmetyków dla
> 25-latki, na prezent gwiazdkowy?

jesli mieszkasz w polsce, to poszukaj firmy freemans - przpachnace owocowe
szampony, toniki do buzi, plyny do kapieli, zele, maseczki, kremy itd. nie
sa strasznie drogie, ale pachna zniewalajaco - mieta, truskawkami, malinami,
cytryna itp. mysle, ze to swietny pomysl na prezent, nawet dla samej
siebie:)

jesli chcesz, poszukam listy firm, ktore nie testuja na zwierzakach swoich
produktow, ale w polsce nie jest ich duzo.

> Czytam składy, ale skąd mam wiedzieć czy czytam o składnikach roślinnych
czy
> zwierzęcych? To się jakoś oznacza?

najlepiej poszukac w necie, na stronach np. ekologicznych. bo wiele firm
oszukuje. np. pewna znana firma bardzo sie chwali i uwaza to za swoj atut,
ze nie testuje swoich kosmetykow na zwierzetach, ale kupuje juz
"przetestowane" polprodukty, doskonale zdajac sobie z tego sprawe.