Kostka granitowa

1. Data: 2006-12-27 10:01:20

Temat: Kostka granitowa
Od: "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zastanawiam sie nad polozeniem kostki granitowej na podjezdzie do domu.
Mam kilka watpliwosci - moze ktos kto ma takowa kostke podzieli sie ze mna
doswiadczeniem:
Jak jest w uzytkowania granitu -ponoc tem material jest nie do "zdarcia" -
chodzi mi w szczegolnosci o zabrudzenia
a moze ktos podzieli sie uwagami za i nie ....
Czy jest problem w zimie (mam miec podjazd 30 cm ) ? czy nie bedzie bardziej
slisko niz kostce brukowej ?
Slyszalem ponoc ze ulozenie z materialem kostki (tej mniejszej)
oscyluje okola 150 zlotych za m2 na Podkarpaciu? Co Wy na to ? Moze jakie
namiary na sprawdzone ekipy ?
Pozdawiam PG