Koszty ogrzewania mieszkania

21. Data: 2013-08-16 12:18:18

Temat: Re: Koszty ogrzewania mieszkania
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2013 17:28, Paweł Hadam pisze:

> Tutaj regulamin mojego obecnego spółdzielcy :)
>
> http://projektant.rzeszow.pl/pr/regporzdom2006.pdf

LOL

"Zabronione jest grupowanie dzieci i młodzieży na klatkach schodowych,
korytarzach piwnic. Zabrania się zabaw dzieci i młodzieży na parkingach."

Nakaz zamykania okienek piwnicznych zimą jest dość sadystyczny.

Koty na smyczy...

No i bardzo mnie ciekawi, jak oni te +16C skontrolują ;)

Inna sprawa, że mało kto dobrowolnie by utrzymywał niższą temperaturę ;)

22. Data: 2013-08-16 12:21:08

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.08.2013 20:14, Marek Dyjor pisze:

> deweloper nei musi zapewniać 22 stopni w pokoju, nie ma takiej normy :)
>
> wystarczy 20 stopni

18C

[ciach]

> jeśli ktoś kompletnie nie grzeje w mieszkaniu to szkodzi pozostałym
> mieszkańcom z otoaczjacyh mieszkań, bo efektywnie to oni muszą ogrzewać
> jego lokal i płacić za to.

Hej, jeśli mi 18C wystarcza (zresztą jest to norma wynikająca z innych
przepisów) i mam w lokalu te 18C, to po co mam włączać jakieś ogrzewanie
tylko dlatego, że ktoś obok lubi mieć 24C?

To jego problem.

23. Data: 2013-08-16 21:53:29

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli ktoś kompletnie nie grzeje w mieszkaniu to szkodzi pozostałym
> mieszkańcom z otoaczjacyh mieszkań, bo efektywnie to oni muszą ogrzewać
> jego lokal i płacić za to.

Czyli co, zlikwidować podzielniki, i wrócić do tego co było kiedyś.
Niech wszyscy równo płacą. Przecież po to wprowadzono indywidualne
rozliczanie, żeby wymusić oszczędzanie.

24. Data: 2013-08-19 07:08:24

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

> LOL
>
> "Zabronione jest grupowanie dzieci i młodzieży na klatkach schodowych,
> korytarzach piwnic. Zabrania się zabaw dzieci i młodzieży na parkingach."
Łał. A jakie kary są przewidziane? Nie chce mi się czytać chociaż może jednak
warto...

> No i bardzo mnie ciekawi, jak oni te +16C skontrolują ;)
> Inna sprawa, że mało kto dobrowolnie by utrzymywał niższą temperaturę ;)
Na przykład ten kogo nie będzie przez dłuższy czas w pomieszczeniu. :-)

J.

25. Data: 2013-09-04 21:34:00

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
>
> Orientuje się ktoś z Państwa ile mogą wynieść średnie miesięczne koszty
> ogrzania gazem nowego mieszkania własnościowego (rok budowy 2012) 46m2 na
> 1 piętrze, mieszkanie usytuowane od strony wschodniej w "środku" bloku,
> mieszkanie to nie byłoby narazie zamieszkane (brak funduszy na wykończenie
> wnętrza), na grzejnikach termostat byłby ustawiony na "gwiazdkę".

moge podac takie dane dla mieszkania 60m2 srodkowego w bloku
ogrzewanie gazowe - wspolna kotlownia
sterownik nastawiony na bodajze 16 stopni - ponizej tej temperatury wlaczaja
sie kaloryfery
zuzycie ciepla przez rok to ok. 5 gigadzuli
koszt ok 2000 pln rocznie - ok. 3/4 tej kwoty to koszty wspolne i stale

duzo zalezy od algorytmu rozliczania ciepla - niektore uzalezniaja koszty
wspolne i stale od powierzchni mieszknia - wtedy malo sie oszczedzi
inne uzalezniaja koszty wspolne i stale od zuzycia, wtedy przy malym zuzyciu
GJ placi sie malo

witam po przerwie ;-)
Cheap D&G shoes D&G Jackets D&G Jeans D&G Handbags D&G sunglass D&G wallets D&G belts www.Buy-Good-Goods.com
Cheap D&G shoes D&G Jackets D&G Jeans D&G Handbags D&G sunglass D&G wallets D&G belts www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Hermes Shoes Hermes Handbags Hermes belts Hermes Watches www.Buy-Good-Goods.comv
Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary