Koszty zarządu

1. Data: 2005-03-11 08:01:09

Temat: Koszty zarządu
Od: "Bulbe" <b...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie do osób będących we wspólnotach mieszkaniowych. Ile płacicie
zaliczki miesięcznie od metra kwadratowego na utrzymanie zarządu? Zbliża się
zebranie mojej wspólnoty mieszkaniowej, do której niedawno dołączyłem i
chciałbym mieć jakiś pogląd.
Bulbe

2. Data: 2005-03-11 08:33:15

Temat: Re: Koszty zarządu
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ceny sa gdzies w okolicach 70gr w Wawie - my akurat placimy 80gr ale
zmieniamy firme

3. Data: 2005-03-16 21:37:08

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do osób będących we wspólnotach mieszkaniowych. Ile płacicie
> zaliczki miesięcznie od metra kwadratowego na utrzymanie zarządu? Zbliża
> się

duzo zalezy co wchodzi w sklad tzw. kosztow zarzadu:
u nas wchodzi: sprzatanie klatek i "okolicy" budynku, konserwator (złota
rączka), utrzymanie zieleni i faktyczny zarząd nieruchomoscia.
Cena we Wrocławiu ok. 1,45 zł/mkw

Pozrawiam
JerzyR

zabudowa kuchni