Kot a bezplodnosc.

1. Data: 2001-12-18 22:56:54

Temat: Kot a bezplodnosc.
Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Swego czasu slyszalem takie opowiesci ze kot moze byc przyczyna
poronien i bezplodnosci. Teraz jak moja kobieta sprawila sobie kota
obawiam sie o jej zdrowie no i oczywiscie o nasze przyszle ewentualne
potomstwo.
Moglby mi ktos opisac czy to prawda a jesli tak to czy da sie cos zrobic
z kotem zeby nie byl "szkodliwy"?
Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam.

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikołajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <-- |

2. Data: 2001-12-19 07:11:49

Temat: Re: Kot a bezplodnosc.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Dec 2001, Andrzej Mikołajczyk wrote:

> [...]
> poronien i bezplodnosci. Teraz jak moja kobieta sprawila sobie kota
> obawiam sie o jej zdrowie no i oczywiscie o nasze przyszle ewentualne

chodzi zapewne o toksoplazmoze przenoszona przez kota

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-12-19 08:02:34

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
On Tue, 18 Dec 2001, Andrzej Mikołajczyk wrote:

> chodzi zapewne o toksoplazmoze przenoszona przez kota

Mozna cos wiecej o tym?

4. Data: 2001-12-19 09:58:33

Temat: Odp: Kot a bezplodnosc.
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli bedziecie chcieli miec dziecko to niech zona zrobi najpierw badane
krwi na obecność toksoplazmozy, jezeli jest obecna to sie ja leczy i mozna
spokojnie myśleć o dzidzi,
nie kazdy kot jest nosicielem i nie ma co panikować, ja mam w domu juz dwa
koty, ale zdrowe, systematycznie szczepione i odrobaczane i grybym planowała
dziecko to zrobiłabym j.w.,
zadaj to pytanie na grupie pl.rec.zwierzaki, tam jest kociarzy duzo i
bardziej
obeznanych w wirusach, pasożytach itp. ,
PS
moja koleżanka tak straciła dziecko w 4mies. ciaży, ale nie maiła kota a
była zakażona toksopalmozą, co wyszło dopiero przy szukaniu przyczyny
poronienia, wyleczyła sie, odczekała przepisowe pól roku i zaszła ponownie w
ciażę, obecnie ma dwóch super chłopaków i niedawno sprawiła sobie kotka
gosia
Użytkownik Andrzej Mikołajczyk <s...@b...sprint.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9vphm5$m1m$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2001-12-19 11:04:32

Od: "Moni" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Warto zeby Twoja dziewczyna przed planowana ciaza zrobila sobie badanie na
toxoplazmoze. Co do kotow, to ponoc sie je szczepi.
M.

6. Data: 2001-12-19 19:15:46

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Mikołajczyk <s...@b...sprint.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9vohn0$j9v$...@n...tpi.pl...
> Witam.
> Swego czasu slyszalem takie opowiesci ze kot moze byc przyczyna
> poronien i bezplodnosci. Teraz jak moja kobieta sprawila sobie kota

Jak kotek zrobi kupkę do kuwetki ew. na dywan to trzeba zawinąć ją w
papierek i oddać do badania i wtedy się okaże czy kot jest nosicielem.
Pozdrowienia dla Ciebie i Twojej Kobiety :)))
Elizabeth

7. Data: 2001-12-19 20:44:57

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> wrote in message

> Mozna cos wiecej o tym?

Fatalna choroba. Widzialem ostatnio dziecko na Pediatrii urodzone z
przepuklina mozgowa - wlasnie przez toxoplazmoze!

Konrado_W

Nieplodnosc!
Granica miedzy badaniem a molestowaniem
ARICEPT - Zastosowanie ?