[Krakow] fryzjer - ceny

Data: 2004-04-29 22:07:57
Temat: [Krakow] fryzjer - ceny
Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl>

Wiem, że to znienawidzony temat i na wstępie informuję: przeszukałam
archiwum, ale że informacje były sprzed roku, a ja potrzebuję tylko
świeżych danych co do cen, więc piszę...
Wytypowałam sobie:
- "Kaja" ul. Brogi 13 p.Renata tu nie mam telefonu, jeśli ktoś ma
będę wdzięczna.
- "Wella" ul.Siemiradzkiego p.Kasia tel.632-41-37 (dla kolejnych
poszukiwaczy :) )
- "Fabryka Urody" ul.Kalwaryjska p.A.Bobula tel.656-25-36

Jeśli ktoś z was regularnie tam bywa i wie o zmianach jakiś danych z
tych wypisanych tutaj no i to co głównie mnie interesuje o aktualnych
cenach, a chodzi mi o strzyżenie to będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam

Tekla
--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...pl GG::1318397