Krem do rąk dla wspinacza

1. Data: 2004-01-26 21:17:00

Temat: Re: Krem do rąk dla wspinacza
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Krupiński" <l...@p...net> schrieb im Newsbeitrag
news:slrnc1ar9a.mer.leszek@deith.dom.pl...
> Witam
>
> Dosyć intensywnie trenuję wspinaczkę. Wiąże się to z ciągłymi obtarciami
> dłoni, wysuszaniem rąk różnymi substancjami, schodzącym naskórkiem. Ale
> to nie byłby aż taki duży problem. Dzisiaj tak bolała mnie skóra na
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

> [...]
OOO
> \_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf >

_________________________________

Rewelacja : Bepanthen http://www.roche.pl/otc/lek.php?uid=59

Pozdrowienia
Lilith

1. Data: 2004-01-26 21:47:41

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Krupiński" <l...@p...net> napisał w wiadomości

Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Neutorgena oczywiście ;) Też należę do jej fanklubu.
A na takie bolące obtarcia - możesz wypróbować doraźnie bepanthen (zdaje
się, że jest wersja dezynfekująca?) i alantan w kremie (można kupić w
aptece).

pozdrawiam, misiczka

--
Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)

1. Data: 2004-01-26 21:59:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-26 22:47:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *misiczka* skreślił te oto słowa:

> możesz wypróbować doraźnie bepanthen (zdaje
> się, że jest wersja dezynfekująca?)

Jest, i swietnie sie sprawdza jak ktos ma kota... zadrapania bardzo ładnie
znikaja.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-26 22:02:36

Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Krupiński wrote:

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek mogłaby
> polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył dłonie?

Na rany i obtarcia moze Aksoderm? Lecze tym sobie ostatnio odmrozone
lapki, dziala jak magia. Apteczny.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-26 22:06:41

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1569.8, Beth Winter reports:

> Na rany i obtarcia moze Aksoderm? Lecze tym sobie ostatnio odmrozone
> lapki, dziala jak magia. Apteczny.

Obtarcia mi akurat aż tak nie przeszkadzają ;) No, ostatnio przypaliłem
sobie kostkę liną, ale to do przeżycia ;)

Leon

1. Data: 2004-01-26 22:55:53

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest, i swietnie sie sprawdza jak ktos ma kota... zadrapania bardzo ładnie
> znikaja.

a nazywa się Bepanthen Plus

1. Data: 2004-01-26 22:58:55

Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obtarcia mi akurat aż tak nie przeszkadzają ;) No, ostatnio przypaliłem
> sobie kostkę liną, ale to do przeżycia ;)

www.wspinanie.pl

Tam dosc czesto o tym dyskutowali. Nie wiem, jak teraz, bo ze wzgledu na..
hmm... niski poziom wiekszosci dyskusji od dawna tam nie zagladam.

Pozdrawiam

Ewa

1. Data: 2004-01-27 07:03:02

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dłoni że prawie nie mogłem się wspinać. Czy któraś z grupowiczek
> mogłaby polecić jakiś krem do rąk który by odpowiednio nawilżył

Masło karite - substancja w temperaturze pokojowej w stanie stałym
(podobna do smalcu) , po rozgrzaniu w dłoniach zmienia się w oliwkę.
Bardzo tłusta ale świetnie nawilża. Dobrze się wchłania i nie pozostawia
lepkiej warstwy.
Można je kupić tu:
http://www.wegetarianskiswiat.jawsieci.pl/zoltycesar
z/

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-27 09:03:35

Od: "Agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie Neutrogena, eventualnie Dove

pozdrawiam
agat

1. Data: 2004-01-27 14:27:26

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1573.2, Leszek Krupiński reports:

Dziękuję wszystkim Paniom za rady :)

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
> [...]