[trochę OT] perfumy na allegro

1. Data: 2004-01-26 20:00:55

Temat: [trochę OT] perfumy na allegro
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie odkryłam genialne określenie na podróbę:

WYSOKIEJ KLASY ALTERNATYWNA PERFUMA ORYGINALNA.
http://allegro.pl/show_item.php?item=20287939

Ci goście sprzedający chłam na allegro nigdy nie przestaną mnie zadziwiać
pomysłowością ;]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-26 20:18:16

Temat: Re: [trochę OT] perfumy na allegro
Od: "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska <ginger#isp,pl> napisał(a):

> Właśnie odkryłam genialne określenie na podróbę:
>
> WYSOKIEJ KLASY ALTERNATYWNA PERFUMA ORYGINALNA.

Mega ROTFL:)
Faktycznie genialne, ubaw po pachy:))

Miśka

P.S. Udało Ci się już zdobyć te próbke Effaclar'u?

1. Data: 2004-01-27 15:05:27

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
> http://allegro.pl/show_item.php?item=20287939
>
> Ci goście sprzedający chłam na allegro nigdy nie przestaną mnie zadziwiać

Hasełko rzeczywiście prima sort....
Ale widzę w tym też zaletę - szczery opis sprzedawanego produktu...
LH

1. Data: 2004-01-27 15:53:51

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WYSOKIEJ KLASY ALTERNATYWNA PERFUMA ORYGINALNA.
> http://allegro.pl/show_item.php?item=20287939

o boziu....."perfuma"!!!! a skad on wytrzasnał takie okreslenie??? :)

a pomysl naprawde zacny :)

pozdr

!@#$%^& NADGORLIWOSC JEST GORSZA NIZ FASZYM &^%$#@!

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-27 16:07:43

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:
> Właśnie odkryłam genialne określenie na podróbę:
>
> WYSOKIEJ KLASY ALTERNATYWNA PERFUMA ORYGINALNA.
> http://allegro.pl/show_item.php?item=20287939

ROTFL !!!!!!

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-27 16:14:51

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@m...pl> napisał(a):
> o boziu....."perfuma"!!!! a skad on wytrzasnał takie
> okreslenie??? :)

Ze staropolszczyzny:) Forma poprawna (w przeciwienstwie
do "ten perfum"), choc obecnie juz nie jest uzywana.
Kojarzy mi sie z tekstem pewnej starej piosenki:
"Mowilam ci jak dziecku, po rusku, po niemiecku - nie
po to jest perfuma bys ja pil..." :)))
Nina

1. Data: 2004-01-27 16:14:54

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> o boziu....."perfuma"!!!! a skad on wytrzasnał takie okreslenie??? :)

Z przeszłości:-) W słowniku Skorupki, z 68 roku, właśnie taka forma (r.
ż.) występuje. Teraz już się jej nie używa i chyba nawet uznawana jest
za niepoprawną - w każdym razie jest to archaizm.

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-27 16:38:58

Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ship log, stardate: [-29]1573.7, Nicki reports:

> o boziu....."perfuma"!!!! a skad on wytrzasnał takie okreslenie??? :)

Tak jak w Shreku - "Siarką mi tu nie mydli, siarka to przy tym perfuma" ;)

Leon
--
____________________Silly is a state of mind, stupid is a way of life .O.
/ Homepage: http://www.leon.w-wa.pl/ GPG Key @ keyserver.net ..O
\_ CV: http://www.leon.w-wa.pl/cv.pdf _____________________________________

1. Data: 2004-01-27 20:20:36

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kojarzy mi sie z tekstem pewnej starej piosenki:
> "Mowilam ci jak dziecku, po rusku, po niemiecku - nie

no coz, ja sie spotykam z tym ze nie jest to poprawne....
ale mogesie mylic :)
tak czy inaczej gostek mial pomysl przedni ;)

pozdr

Krem do rąk dla wspinacza
kredka do oczu...
Siwe włosy - szampon