Papka Jadwigi...

1. Data: 2004-01-26 23:18:37

Temat: Papka Jadwigi...
Od: "Rafal" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może któraś z grupowiczek lub ktoś z grupowiczów wie czy na papkę do cery
trądzikowej Jadwigi można nakładać jakieś inne preparaty.Mam na myśli
Skinoren Żel i Zorac 0,05%. Prosze o jakieś wskazówki na ten temat.

Dziękuje

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-01-27 06:13:03

Temat: Re: Papka Jadwigi...
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <k...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> trądzikowej Jadwigi można nakładać jakieś inne preparaty.Mam na myśli
> Skinoren Żel i Zorac 0,05%. Prosze o jakieś wskazówki na ten temat.

A co to za papka?
Pozdrowienia
Lilith.

1. Data: 2004-01-27 07:04:55

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co to za papka?

http://www.hurtowniakosmetykow.com/Sklep/prodView.as
p?idProduct=31

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-27 19:07:17

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy na papkę do cery
> trądzikowej Jadwigi można nakładać Skinoren Żel i Zorac 0,05%.

nie sądzę. podczas stosowania retinoidów (zorac) nie należy używać
dodatkowych środków drażniących, wysuszajacych- a papka jadwigi właśnie tak
działa.

1. Data: 2004-01-27 20:05:08

Od: "Rafał" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za odpowiedz

To powiedz mi w takim razie co ja mam używać: papkę trądzikową czy Zorac.Już
sam nie wiem co jest dla mnie skuteczne a tym bardziej załamuje mnie to że
nic mi nie pomaga.Pozwole sobie jeszcze zapytać po jakim czasie stosowania
tej papki powinno być widać rezultaty?

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-02-02 16:51:58

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 27 Jan 2004 00:18:37 +0100, na pl.rec.uroda, Rafal napisał(a):

> Może któraś z grupowiczek lub ktoś z grupowiczów wie czy na papkę do cery
> trądzikowej Jadwigi można nakładać jakieś inne preparaty.Mam na myśli
> Skinoren Żel i Zorac 0,05%. Prosze o jakieś wskazówki na ten temat.

Nie umiem, niestety, odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale jestem bardzo
ciekawa, jak ta papka działa na Ciebie ? Są pożądane efekty ? Napisz :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-02-02 16:57:04

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 17:51:58 +0100, na pl.rec.uroda, Evunia napisał(a):

> ciekawa, jak ta papka działa na Ciebie ? Są pożądane efekty ? Napisz :)

Dopiero doczytałam inne posty... Czyli chyba nie bardzo działa. Szkoda.

--
Eva Sheers

[trochę OT] perfumy na allegro
Krem do rąk dla wspinacza