Krokiety inaczej - jak?

1. Data: 2002-02-10 01:18:06

Temat: Krokiety inaczej - jak?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :o))))

Ostatnio mam nie tylko brak czasu, ale tez brak pomyslow :o( . W lodowce mam
9 krokietow - 4 z kapusta i grzybami i 5 z miesem. Poradzcie, co z nimi
zrobic. Postac tradycyjna: smazenie + sosik znudzila sie nieziemsko, wiec
juz nie wchodzi w gre, a pomyslow brak :o( .

Pomyslalam, moze by je polac smietana z jajkiem i serem i zapiec, moze
jakies pieczarki do tego Co Wy na to? Tylko mam problem. Taki sosik, to
nigdy dobrze mi nie wsiaka i wsad podstawowy zazwyczaj wychodzi troche
suchy. Moze macie jakies ciekawe sprawdzone sosy do zapiekania?

Pomozcie, bo chce je zrobic na obiad - juz czas najwyzszy, inaczej bede
musiala nakarmic imi kosz :o( .

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-10 13:34:20

Temat: Re: Krokiety inaczej - jak?
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bozena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a44hhv$i3m$...@s...icm.edu.pl..

Np. polac ostrym paprykowo-pomidorowym sosem, na to zolty ser i zapiec.

Taki sos zrobilabym nastepujaco: cebule przysmazyc na oliwie, dodac
posiekana papryke, poddusic, na to puszke pomidorow albo koncentrat, wdusic
czosnek, dosolic, cos pikantnego - chilli albo tabasco, lyzka miodu,
szczypta cynamonu i galki muszkatolowej, troche sosu Worcester.

Agata Solon, naturalna

Dzieki za przepis
Sos slodko-kwasny
malutki tescik