Krótki kompakt WC ?

1. Data: 2008-04-02 05:15:17

Temat: Krótki kompakt WC ?
Od: "Roman" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Typowa głębokość kompaktów WC to ok 62-67[cm].
Ze względu na bardzo małe wymiary mojego WC,
szukam jak najpłytszego kompaktu.
Do tej pory znalazłem jedynie Koło NOVA TOP PICO
z wymiarem 60cm.

Czy ktoś z Was "cieńszy" produkt?

T in A

2. Data: 2008-04-02 08:23:14

Temat: Re: Krótki kompakt WC ?
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ze względu na bardzo małe wymiary mojego WC,
> szukam jak najpłytszego kompaktu.
> Do tej pory znalazłem jedynie Koło NOVA TOP PICO

Ja też ten znalazłem jako najmniejszy (zacina się spłuczka 3/6L po okresie
gwarancyjnym) może pokombinuj narożny jak masz możliwość...

--=olo=--

3. Data: 2008-04-02 08:34:16

Od: "Roman" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> Ja też ten znalazłem jako najmniejszy (zacina się spłuczka 3/6L po okresie
> gwarancyjnym) może pokombinuj narożny jak masz możliwość...
>
> --=olo=--

Thx

4. Data: 2008-04-02 08:48:19

Od: JoShiMa <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 07:15:17 +0200, Roman napisał(a):

> Typowa głębokość kompaktów WC to ok 62-67[cm].
> Ze względu na bardzo małe wymiary mojego WC,
> szukam jak najpłytszego kompaktu.
> Do tej pory znalazłem jedynie Koło NOVA TOP PICO
> z wymiarem 60cm.

Uważaj, żebyś się później nie skarżył, że kupiłerś coć co nie jest
przystosowane do męskiej anatomii. :P

--
JoShiMa

5. Data: 2008-04-02 08:53:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman <o...@g...pl> wrote:

> Czy ktoś z Was "cieńszy" produkt?

O ile wiem, krótszego nie ma, a jeśliby nawet był, to nie polecam
z powodów, o których ktoś wyżej już pisze ;-) Jeśli te 60cm jest
jeszcze za dużo, to pozostaje jedynie kombinować z podwieszanymi
na stelażu - tu da się przy odrobinie starań jeszcze kilka cm
"zgubić"

J.

6. Data: 2008-04-02 09:27:26

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Były kiedyś krótkie kompakty Jika (czeskie czy słowackie, Znojmo).
JaC

7. Data: 2008-04-02 11:12:24

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> writes:

> [...]
> jeszcze za dużo, to pozostaje jedynie kombinować z podwieszanymi na
> stelażu - tu da się przy odrobinie starań jeszcze kilka cm "zgubić"

A staroświeckie rozwiązanie ze zbiornikiem nad głową zamiast kompaktu
jest już kompletnie wykluczone?

MJ

8. Data: 2008-04-02 12:28:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
wiadomości news:2nwsngh5nr.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

> A staroświeckie rozwiązanie ze zbiornikiem nad głową zamiast
> kompaktu
> jest już kompletnie wykluczone?

Wykluczone to może za duże słowo, ale ponieważ estetyczny górnopłuk
jest obecnie trochę ciężko kupić, to nie wiem, czy inwestor (a raczej
jego potencjalna żona) zgodzi się na takie wyjście :-)

J.

9. Data: 2008-04-02 16:30:21

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paradoksalnie wcale nie były krótsze.
JaC

-----

10. Data: 2008-04-02 20:08:48

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ze względu na bardzo małe wymiary mojego WC,
> szukam jak najpłytszego kompaktu.
> Do tej pory znalazłem jedynie Koło NOVA TOP PICO

Miałem ten samo problem i niestety nie znalazłem nic innego. W moim
przypadku stelaż nie wchodził w grę, ponieważ musi stać w rogu (szerokość
stelaża spowodowałby odsunięcie od ściany), narożny również ponieważ w tym
rogu są rury. Żeby Cię dobić dodam że cały zestaw (sedes, spłuczka i deska)
są drogie, a wygoda korzystania dla faceta jest koszmarna (chociaż da się
przy odrobinie kombinacji korzystać ;-)
W dodatku rozwiązanie w postaci zwykłego sedesu oraz wiszącej spłuczki wbrew
pozorom też nie będzie satysfakcjonujące. Głębokość będzie zbliżona do tego
pico (a nawet większa), ale dodatkowo trzeba doliczyć miejsce na rurę oraz
wizualnie wygląda to średnio... Jedyna zaleta to "normalny" rozmiar
"siedziska" ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Wywózka śmieci - ile i jak często ?
Pralka - zdychająca pompa
Klej do parkietu
Cykl pracy lodówki.
Program "Dziesiątka" w Realu - kupa śmiechu...