Krwawienie dziasel i uczucie mocnego pieczenia przy plukaniu Listeryna

1. Data: 2008-09-14 03:44:44

Temat: Krwawienie dziasel i uczucie mocnego pieczenia przy plukaniu Listeryna
Od: "sagsurfer" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna grupo moze ktos jest wsrod Was kto moze mi powiedziec czym to
zwalczyc,
Czy sa jakies masci , ktore przyniosa ulge i przy okazji zagoja moje dzislo.
Od tygodnia mam dyskomfort , pod protezka zebna zaczelo sie cos dziac nie
moge nawet myc tej czesci jamy ,
uciekam sie tylko plukania Listeryna.
Sprawa vyla by prosta , gdybym byl w kraju
jestem poza granica , a konkretnie w USA ,no i nie mam ubezpieczenia.
Prosze o konkretne wskazowki.
Czy mozna takie dziasla plukac tez roztworem sody oczyszcznej?
Pozdrawiam i licze na pomoc

2. Data: 2008-09-14 04:59:16

Od: adam_54 <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

sagsurfer pisze:
> [...]
> Prosze o konkretne wskazowki.
> Czy mozna takie dziasla plukac tez roztworem sody oczyszcznej?

Czy nie są to tzw. afty?
A może po prostu udaj się do apteki i poradź się farmaceuty?
Może na dłuższą metę pomogłoby ssanie oleju słonecznikowego albo z
oliwek? Tylko że nie wiem, jak to robić mając protezę.

Adam

3. Data: 2008-09-14 11:41:00

Od: "agusia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sagsurfer" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze o konkretne wskazowki.
> Czy mozna takie dziasla plukac tez roztworem sody oczyszcznej?

Mi w takiej sytuacji stomatolog powiedział, że to parodontoza i zalecił
leczenie laserem (wykonywane w jego gabinecie po 5 zabiegów co pół roku) i
zażywanie enzymu Q10 (można kupić w aptece). Jak narazie postęp choroby
następuje wolniej.
Poydrawiam
Aga

4. Data: 2008-09-14 11:58:24

Od: "sagsurfer" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"adam_54" <a...@g...pl_spam> wrote in message

> [...]
> Może na dłuższą metę pomogłoby ssanie oleju słonecznikowego albo z oliwek?
> Tylko że nie wiem, jak to robić mając protezę.

Nie nie sa to Afty , jak to nazwales Adamie , mnie sie wydaje ze,
najpierw to czulem bol w dziasle tak wrazliwe bylo przy tym ze nioe moglem
nawet protezki zalozyc,
natomiast teraz , bol i prawie otwarta rana ,przy plukaniu widze dosc spore
ilosci krwi.
Przy czym to wszystko usadowilo sie jakby tu powiedziec po obu stronach
dziasla i wewnatrz i na zewnatrz
na dlugosci dziasla powiedzmy po trzech zebach, z tym ze od srodka bardziej
odczuwam bol.
Dotykajac jezykiem wyczuwam jakby male nierownosci.

5. Data: 2008-09-14 22:05:42

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sagsurfer"
> [...]
> Prosze o konkretne wskazowki.
> Czy mozna takie dziasla plukac tez roztworem sody oczyszcznej?

Najlepiej by było pochodzić trochę bez tej protezy, lub przed jej nałożeniem smarować

chore miejsca specjalnym żelem stomatologicznym. Są to niemal bezsmakowe,
przezroczyste
żele w tubce np. Sachol, Salumin, Trascondent - znajdziesz w googlach wpisując: żele
lub maści stomatologiczne. Do płukania możesz użyć zioła szałwii, lub gotowe
Fitodent,
Dentosept.

MEL

6. Data: 2008-09-15 08:05:55

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A! i dużo Wit. C.
--
Me(L)Isa

Podróże w czasie ciąży
Szkodliwosc promieniowania telefonow komórkowych - ku przestrodze
Brak diagnozy, nie wiem co robic.
Problem osuwających się dziąsłeł i bezradnych stomatologów
metoda TENS