Krzaczor maskujacy

1. Data: 2007-01-12 10:57:51

Temat: Krzaczor maskujacy
Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bede sobie robil czerpnie powietrza (to taka
rura wystajaca z ziemi) i musze jej wylot jakos
zamaskowac. Potrzebuje do tego celu krzaka
spelniajacego nast. warunki:
-cieniolubny
- kolczasty :)
- gesty, chetnie zimozielony, ale nie jest to krytyczne
- nie za wysoki ( do 1.5 metra)
- rozlozysty

Jakos nic mi oprocz berberysu i ognika szkarlatnego
nie przychodzi do glowy, a i te dwa nie spelniaja wszystkich warunkow.

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2007-01-12 11:07:07

Temat: Re: Krzaczor maskujacy
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eo7pmd$lrl$1@news.onet.pl pluton__
<z...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> -cieniolubny
> - kolczasty :)
> - gesty, chetnie zimozielony, ale nie jest to krytyczne

Hejka. Jeśli nie chcesz jakiegoś iglaka, to może różanecznik? :-)
Pozdrawiam indykatywnie Ja...cki

3. Data: 2007-01-12 11:52:03

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton__ wrote:

> [...]
>
> Jakos nic mi oprocz berberysu i ognika szkarlatnego
> nie przychodzi do glowy, a i te dwa nie spelniaja wszystkich warunkow.

Cis cięty od góry, jeżeli iglastość wystarczy zamiast kolczastości :)
Może mahonia przeżyje w pełnym cieniu?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2007-01-12 11:56:18

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

pluton__ napisał(a):
> [...]
> -cieniolubny
> - kolczasty :)
> - gesty, chetnie zimozielony, ale nie jest to krytyczne
Jałowiec sabiński. W cieniu też ładnie rośnie - u mnie nawet
bardzo ładnie. Rozrasta się w piękną kępę, brzegowe gałęzie
się ładnie pokładają, 10-letni już ma ze 2 m średnicy, wys. ok. 1
m.

5. Data: 2007-01-12 11:58:37

Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cis cięty od góry, jeżeli iglastość wystarczy zamiast kolczastości :)

Cis jest piekny, ale dlugo rosnie.

>Może mahonia przeżyje w pełnym cieniu?

mahonia jest niska :( cien jest po poludniu.

Dzieki :)

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2007-01-12 12:58:48

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jakos nic mi oprocz berberysu i ognika szkarlatnego
> nie przychodzi do glowy, a i te dwa nie spelniaja wszystkich warunkow.

Berberys Juliany ...ale ten cień...
A jakbyś zasłonił to jakąś konstrukcją i obsadził to bluszczem, mogloby być
ciekawie.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2007-01-12 13:02:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pluton__" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Jakos nic mi oprocz berberysu i ognika szkarlatnego
> nie przychodzi do glowy, a i te dwa nie spelniaja wszystkich warunkow.

Może zagajnik z mrozoodpornych odmian żywotników?

8. Data: 2007-01-12 13:32:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Berberys Juliany ...ale ten cień...
> A jakbyś zasłonił to jakąś konstrukcją i obsadził to bluszczem, mogloby

Dopiszę ostrokrzew Mezerwy, kolczastość, cień, ciąć można, gęste,
zimozielone.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2007-01-12 15:06:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eo8136$m3e$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista

> Może zagajnik z mrozoodpornych odmian żywotników?

Hejka. Mrozoodpornych? To pewnie bardzo trudno będzie znależć takie
odmiany. ;-)
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

10. Data: 2007-01-12 15:09:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:eo8136$m3e$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. Mrozoodpornych? To pewnie bardzo trudno będzie znależć takie
> odmiany. ;-)
> Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

Powiedzmy mniej wrażliwych... ;-))

KAKTUS!!!