KAKTUS!!!

1. Data: 2007-01-11 14:44:24

Temat: KAKTUS!!!
Od: "PsIj" <i...@s...swps.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy kolce kaktusow - takich domowych zwyklych - a w jakims stopniu trujace?

Pozdrawiem

2. Data: 2007-01-11 15:03:37

Temat: Re: KAKTUS!!!
Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kolcach (a właściwie cierniach) nie ma trucizny. Natomiast niektóre trudno
wyjąć ze skóry (mają mikroskopijne zadziory) ich końce ułamuja się i
pozostają w skórze.
Pozdrawiam - Waldek

3. Data: 2007-01-11 15:11:37

Od: "PsIj" <i...@s...swps.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jezeli nie da sie wyjac tych koncowek ze skory...czypo jakims czasie same
wyjda?
I czy jest to szkodliwe?

4. Data: 2007-01-11 16:07:02

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PsIj"

> A jezeli nie da sie wyjac tych koncowek ze skory...czypo jakims czasie
same
> wyjda?

wyjdą - z ropką :)

> I czy jest to szkodliwe

a skaleczenie jest szkodliwe? Albo drzazga???

--
ewa

5. Data: 2007-01-11 16:14:41

Od: "PsIj" <i...@s...swps.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

:) No w sumie:)
Eh...,ale tego malego dranstwa nie mam jak wyjac z palca:)

6. Data: 2007-01-11 16:20:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jezeli nie da sie wyjac tych koncowek ze skory...czypo jakims czasie same
> wyjda?
> I czy jest to szkodliwe?

Zadziory są skierowane do tyłu, wbijają się coraz głębiej.Kolec wbity w palec
może wyjść uchem, po drodze przebijając serce.
Jest to mało szkodliwe.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-01-11 17:07:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:2a0e.00000101.45a663cb@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Zadziory są skierowane do tyłu, wbijają się coraz głębiej.Kolec
> wbity w palec może wyjść uchem, po drodze przebijając serce.
> Jest to mało szkodliwe.

Hejka. Czasami jednak potrafi utknąć w sercu na stałe i wtedy delikwent
nadaje się już tylko do polityki. ;-)
Pozdrawiam aktualnie Ja...cki

8. Data: 2007-01-12 09:28:40

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
>
> Czy kolce kaktusow - takich domowych zwyklych - a w jakims stopniu trujace?

do grupowiczów
wiertnica
ratunku tulipany wschodzą
Wiśnia Pandy