czy dokarmiać teraz?

1. Data: 2007-01-10 18:35:44

Temat: czy dokarmiać teraz?
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanko dla posiadaczy oczek wodnych:
Czy w związku z brakiem zimy i lodu w akwenach wodnych , można dokarmiać
ryby?
Smutno patrzeć jak głodują te moje karasie w tym mini jeziorku...

Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2007-01-10 21:09:06

Temat: Re: czy dokarmiać teraz?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał(a):

> Pytanko dla posiadaczy oczek wodnych:
> Czy w związku z brakiem zimy i lodu w akwenach wodnych , można dokarmiać
> ryby?
> Smutno patrzeć jak głodują te moje karasie w tym mini jeziorku...

Ja mam karme na której jest napisane,ze karmic powyzej 6 C, tylko ze
moje jesc nie chca. Karma specjalna, zimowa

--

Gosia

3. Data: 2007-01-10 21:25:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-01-10 22:02:18

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam karme na której jest napisane,ze karmic powyzej 6 C, tylko ze moje
> jesc nie chca. Karma specjalna, zimowa

Nie karmię , moje słodko śpią :-)

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2007-01-10 22:28:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):

> Nie karmię , moje słodko śpią :-)

Naprawdę?Moje sobie pływaja, powoli, ale jednak pływają

--

Gosia

6. Data: 2007-01-10 23:55:45

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal wrote:
> Pytanko dla posiadaczy oczek wodnych:
> Czy w związku z brakiem zimy i lodu w akwenach wodnych , można
> dokarmiać ryby?
> Smutno patrzeć jak głodują te moje karasie w tym mini jeziorku...

O te porze ryb się karmi. Jako graniczną termperaturę wody można przyjąć
około 9 stopni C.
Poniżej tej temperatury większośc karm może zaszkodzić, zresztą ryby są
osowiałe i
mają problemy z jedzeniem. Ewentualnie pokarm żywy, lecz lepiej dać sobie
spokój
rybki nie głodują...

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

7. Data: 2007-01-11 08:22:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AurorA napisał(a):

> [...]
> osowiałe i
> mają problemy z jedzeniem. Ewentualnie pokarm żywy, lecz lepiej dać sobie
??? rozumiem, nie karmi?Rzeczywiscie, moje na głodne nie wyglAdają

--

Gosia

8. Data: 2007-01-11 14:47:52

Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jasne - NIE KARMI - zeżarło mi "nie".

Pewnie te przegłodzone ryby ;)

H.

9. Data: 2007-01-11 15:37:40

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-01-12 07:35:30

Od: "kryk" <a...@a...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał(a):
> [...]
> ryby?
> Smutno patrzeć jak głodują te moje karasie w tym mini jeziorku...

Witam krasnali
Nie karm ,co tyczy pory ,to takiej pory jeszcze nie było.
ale jak masz walczące ryby krasnalowę to
mozesz karmic.Czy ktos widział rybę która zdechła z głodu(same
osci i luski)
Nie przejmui się krasnalu

zakryte rośliny
Rośliny chronione u naszych sąsiadow.