zakryte rośliny

1. Data: 2007-01-10 12:22:06

Temat: zakryte rośliny
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W 3 Miescie +12C i zastanawiam się, czy tym moim okrytym roslinom nie
jest za ciepło?Róze w solidnych kopcach, reszta okryta gałęziami.
Clematisy mają już zielone listki i co przycia je na wiosnę? Moja
pierwsza zima w ogrodzie i taki numer;-(
--

Gosia

2. Data: 2007-01-10 14:04:23

Temat: Re: zakryte rośliny
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AurorA napisał(a):

> Jeszce nie było takich mrozów żeby trzeba było przykrywać rośliny.
> Pospieszyłaś się.

A, ja by były, to bym sie spózniła;-)
--

Gosia

3. Data: 2007-01-10 14:31:50

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:
> [...]
> --
>
> Gosia

Jeszce nie było takich mrozów żeby trzeba było przykrywać rośliny.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

4. Data: 2007-01-10 15:33:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eo2lpf$m33$1@news.onet.pl Gosia Plitmik

> [...]
> Clematisy mają już zielone listki i co przycia je na wiosnę? Moja
> pierwsza zima w ogrodzie i taki numer;-(

Hejka. A nam właśnie zakwitł na działeczce biały wawrzynek. :-)
Pozdrawiam kuriozalnie Ja...cki

5. Data: 2007-01-10 16:18:13

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> A, ja by były, to bym sie spózniła;-)
> --

Rośliny okrywamy dopiero po mrozach gdy ziemia zmarźnie na kość.
Za wcześnie przygotowane okrycia stają sie kryjówkami dla robactwa.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

6. Data: 2007-01-10 18:33:59

Od: "ogródeczek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A nam właśnie zakwitł na działeczce biały wawrzynek. :-)
> Pozdrawiam kuriozalnie Ja...cki

A u mnie roślinki spią w najlepsze.

ogródeczek

7. Data: 2007-01-14 16:29:56

Od: <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>już zielone listki i co przycia je na wiosnę? Moja pierwsza zima w ogrodzie

Ja też się niby pospieszyłam co trzeba okopcowałam i dwa dni temu
sprawdzałam jak pod okryciem. Te nie okryte są całe w pąkach. Okryte śpią
spokojnie. Ziemia nie nagrzewa się tak szybko i utrzymuje stosunkowo niższą
temp. Pewnie, że jeśli to jeszcze potrwa to będzie problem ale może
nadchodzące chłody wszystko załatwią. Dlatego jutro nasypię ziemi na te
pęknięcia gleby nad kiełkującymi hiacyntami. Może mi się uda.

8. Data: 2007-01-14 17:32:41

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@n...pl napisał(a):

> [...]
> problem ale może nadchodzące chłody wszystko załatwią. Dlatego jutro
> nasypię ziemi na te pęknięcia gleby nad kiełkującymi hiacyntami. Może mi

Ja na razie zostawiam tak jak jest. Zerknę jutro jak sie maja rośliny
--

Gosia

Rośliny chronione u naszych sąsiadow.
Ogrody zimowe