Rośliny chronione u naszych sąsiadow.

1. Data: 2007-01-10 10:14:58

Temat: Rośliny chronione u naszych sąsiadow.
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś pomoze mi znależć jakiś link do roślin chronionych południowych
sąsiadów?Szczególnie chodzi mi o Słowację.,ale Czechy też.
Czasami mam dylemat,jak widzę w słowackich rowach roślinę,która u nas- wg
literatury-w ogóle nie występuje.Saperka w bagażniku aż mnie swędzi :)

Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2007-01-10 11:13:47

Temat: Re: Rośliny chronione u naszych sąsiadow.
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisał(a):
> [...]
> Czasami mam dylemat,jak widzę w słowackich rowach roślinę,która u nas- wg
> literatury-w ogóle nie występuje.Saperka w bagażniku aż mnie swędzi :)

Wpisz w google: Chráněné rostliny
http://flora.nikde.cz/search.php?rsvelikost=uvod&rst
ext=all-phpRS-all&rstema=40&stromhlmenu=40
pozdr. Jerzy

3. Data: 2007-01-10 16:40:18

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wpisz w google: Chráněné rostliny